خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه دندان های خود را زیبا کنیم؟


 
قيمت 0ريال

چگونه دندان های خود را زیبا کنیم؟
چگونه دندان های خود را زیبا کنیم؟

لمینت دندان (که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شود) لایه نازکی از جنس پرسلین یا سرامیک است که به منظور بهبود ظاهر و عملکرد دندان، روی آن قرار می گیرد. لمینت ها برای افزایش زیبایی دندان ها و اصلاح طرح لبخند طراحی شده اند. مواد سرامیکی موجود در لمینت ها به صورت شیمیایی به دندان متصل می شوند. شکل صورت، خط لبخند و رنگ پوست هر شخص در طراحی لمینت ها در نظر گرفته می شود.

اگر آسیب، ضربه، تغییر رنگ یا پوسیدگی دندان ها را تجربه کرده اید، می توانید برای اصلاح این موارد از لمینت دندان کمک بگیرید. لمینت یکی از طبیعی ترین و زیباترین روش های اصلاح آسیب های دندانی است.

شما میتوانید روش های دیگری را نیز تحقیق کنید و بهترین روش را انتخاب کنید مثل کامپوزیت دندان  و... معمولا این کار ها را متخصص ترمیم و زیبایی دندان انجام میدهد.

با وجودی که نکات مثبت و مزایای بسیار زیادی درباره لمینت ها وجود دارد، اما بسیاری از بیماران شایعاتی نیز درباره عوارض لمینت دندان شنیده اند. در این مقاله به چند شایعه متداول درباره لمینت ها می پردازیم و حقیقت را درباره آنها روشن خواهیم کرد.

بریس های نامرئی چطور ساخته می شوند؟

 

ارتودنسی نامرئی نوعی از ارتودنسی است که از جنس پلاستیک شفاف بوده و اطراف دندان را محکم دربر می گیرد. بسته بندی های پلاستیکی که در بازار بیشتر اجناس را در برگرفته اند، در نظر بگیرید. همانطور که می دانید اندازه و شکل محتوای بسته با خود بسته تناسب دارد ولی بیشتر اوقات به دلیل قابلیت دیده شدن محصول داخلی، بی رنگ و شفاف ساخته می شود. بیشتر این بسته بندی ها  از طریق حرارت دادن به ورقه های نازک پلاستیکی و قالب زدن آن ها در سایز ها و اندازه های گوناگون و سپس سرد کردن پلاستیک ساخته می شوند. این روشِ به صرفه ای برای خرید ها محسوب می شود، زیرا برای خرید های بعدی نیز می توان از آنها استفاده کرد.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت