خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه کسب و کار نوین راه اندازی کنیم


 
قيمت 0ريال

چگونه کسب و کار نوین راه اندازی کنیم
چگونه کسب و کار نوین راه اندازی کنیم

انواع کسب و کار خدماتی در دنیا وجود دارد که با گسترش تکنولوژی و تغییر سبک زندگی افراد به وجود آمده اند. در ابتدا شاید کارهای تولید باعث کسب درآمد بودند اما هم اکنون هر دوی آن ها می تواند منبع بسیار خوب و مهمی برای کسب درآمد بیشتر و یا حتی رشد و پیشرفت باشند.

با این حال کسب و کارهای خدماتی فواید فراوانی دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست ، زیرا می تواند دید بسیار خوبی از این نوع کسب وکارها به دست آورید.

شاید با خود بگویید در جامعه ای که بیشتر به سمت مصرف گرایی سوق پیدا کرده است، کارهای خدماتی زیاد به صرفه به نظر نمی رسد. اما باید به این نکته توجه کنید که خیلی از کسب و کارهای موفق خدماتی هستند به همین خاطر اگر ایده راه اندازی کسب و کار خدماتی را در ذهن خود می‌پرورانید نگران این موضوع نباشید؛ زیرا این نوع کسب و کارها مشتریان بسیار زیادی دارد که در نهایت می تواند شما را موفق و ثروتمند کند.

در میان انواع کسب و کار ها، امروز به انواع کسب و کار خدماتی می پردازیم.کسب و کاری که در سال های اخیر علاقه مندان بسیار زیادی پیدا کرده است و هر روز هم به تعداد استفاده کنندگان از آن اضافه می شود.اما واقعا کسب و کار خدماتی چیست؟

و چه شغل هایی در زیر گروه خدماتی قرار می گیرند؟ در این مقاله به صورت کامل به پاسخ این سوالات می پردازیم. خوشحالم که در حال خواندن این مقاله هستید چون مطمئنم بعد از پایان این مقاله، به اطلاعات کافی در کسب و کار خود رسیده اید و یا اگر قصد شروع کسب و کار خدماتی جدیدی دارید،با خیال راحت می توانید تصمیم نهایی را بگیرید.

 

روش کار، کسب و کار خدماتی چگونه است؟

زمانی تولید، تنها کسب و کاری بود که باعث درآمد زایی افراد می شد. اما با گسترش شهرنشینی و صنعتی شدن زمین،افراد به دلیل کمبود زمان،حاضر شدند بسیاری از کارهایشان را خودشان انجام ندهند و به جای آن به شخصی که آن کار را برایشان انجام دهد،پول پرداخت کنند. همین قضیه دلیل اصلی پیدایش کار خدماتی شد.

نکته مهم تر این است که،هرچه جهان در مسیر رشد تکنولوژی قرار بگیرد،زمان از اهمیت بیشتری برخوردار می شود پس کسب و کار های خدماتی نیز رشد می کنند و بزرگ و پر دامنه تر می شوند. در کسب و کار های خدماتی،افراد یا زمان خویش را می فروشند و در ازای زمان خود،پول دریافت می کنند و یا در طول یک زمان،وقت و انرژِی می گذارند و در یک حرفه به تخصص کامل می رسند و سپس با انتقال و در اختیار قرار دادن تخصص خود به افراد،به درآمد زایی می رسند.

 

فواید کسب و کار خدماتی :

1) صرفه جویی در زمان و انرژی : زمانی که شما بخش زیادی از کار خود را به افراد دیگر انتقال می دهید،به عنوان مثال : شما اگر خودتان پیراهن پاره ی خودتان را بدوزید،زمان زیادی از شما گرفته می شود اما زمانی که آن پیراهن را به خیاطی می برید و در ازای درست کردن آن، به خیاط پول پرداخت می کنید.در زمان خود تا حدود زیادی صرفه جویی کرده اید.

2) بالارفتن کیفیت کار: به مثال بالا برمیگردیم شما بهتر و با کیفیت تر پیراهن را خواهید دوخت یا خیاط؟ مطمئنا خیاط، چون چند سال زمان صرف کرده است و بار ها آزمون و خطا انجام داده است و در نتیجه ی این آزمون و خطا ها و تجربه کسب کردن ها، به تخصص کامل و عالی رسیده است. 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت