خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سنسور هوشمند


 
قيمت 0ريال

سنسور هوشمند
سنسور هوشمند

 

 

یکی‌ از مهمترین بحث‌های که باعث به چشم آمدن سیستم‌ هوشمند میشود بحث مدیریت انرژی است.این مدیریت انرژی بیشتر و بیشتر وقتی‌ عملی‌ میشود که سیتم هوشمند بتواند از مصرف بیهوده انرژی جلوگیری کند و این قضیه فقط و فقط با کم کردن و مدیریت کردن انرژی در موتورخانه‌ها امکان پذیر است.ovio این امکان را به کاربران میدهد که با توجه به نوع کاربری محل مورد نظر، سناریو‌های خاص را برای کارکرد موتور خانه تعریف کنند.

اُویو از قبل پیش بینی‌ کرده است که در فصول مختلف سال میتواند دمای هر روز و هر فصل با یک دیگر متفاوت باشد،با توجه به این مساله،یک ماژول هواشناسی نیز در کنار سیستم هوشمند موتورخانه خود قرار میدهد تا با توجه به داده‌ها و اطلاعات دمای محیط و فصل‌ها میزان مصرف انرژیی را کنترل کند  همچنین شما میتوانید با سیستم آبیاری هوشمند برای صرفه جویی در مصرف آب و بازدهی بهتر از این روش استفاده کنید

 

یکی از دغدغه های اصلی مدیران مجتمع های اداری مدیریت انرژی و کنترل میزان مصرف انرژی می باشد.اُویو به شما این امکان را میدهد با استفاده از هوشمند سازی ساختمان ماژول های کنترل روشنایی ودما، از مصرف انرژی بیهوده و صرف هزینه های بالا، برای قبوض مختلف جلوگیری کنید.این تنها یکی از مزایای سیستم های هوشمند اُویو می باشد.برای مثال با کنترل دمای اتاق های یک اداره و یا کنترل روشنایی اتاقهایی که دارای پنجره می باشند، می توان از مصرف اشتباه و هزینه های بالای انرژی جلوگیری نمود.

 

سنسور درب و پنجره هوشمند

این سنسورها از دو قطعه تشکیل شده اند . یکی از آنها به خود در یا پنجره می چسبد و دیگری به چارچوب . قسمت چسبناک سنسور هوشمند باعث می شود که دقیقا در محل مورد نظر قرار بگیرد . دو قطعه باید در کنار هم نصب شوند زیرا اطلاعات را به یکدیگر منتقل می نمایند . این دو قطعه از یک میدان مغناطیسی استفاده می کنند تا جدا شدن در یا پنجره از چارچوب را تشخیص دهند . بعد از تشخیص این شرایط، یک سیگنال به پنل هشدار می فرستند.  سپس، سرور شرایط را سنجیده و شما را از یک حرکت غیرعادی در منزلتان مطلع می سازد . زیرا آنها می دانند که برای غیرفعال کردن سنسورها وقت و هزینه ی هنگفتی مورد نیاز است . علاوه بر این، آنها ریسک افتادن در دام زنگ هشدار و شکست در فرار به موقع را نمی پذیرند.

 

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت