خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راه اندازي كسب و كار خانگي پر درامد در ايران


 
قيمت 0ريال

راه اندازي كسب و كار خانگي پر درامد در ايران
راه اندازي كسب و كار خانگي پر درامد در ايران

کسب و کار های سنتی بعد از گذشتن چندین سال و پیشرفته شدن تکنولوژی اگه خود را به سمت اینترنتی و آنلاین شدن نبرند قطعا محکوم به شکست خواهند بود. کسب و کار اینترنتی به دلیل اینکه محدود به منطقه و یا محیط خاصی نیستند خیلی سریع میتوانند رشد کنند و بزرگ شوند. حتی خیلی از بیزینس ها امروزه برای شروع کار خود از خانه و محل زندگی خود شروع میکنند و کم کم با استمرار توسعه پیدا میکنند.

کسب و کار های خانگی و ثروت ساز قطعا به شما کمک خواهد کر که چندین قدم از رقبای خود فراتر بروید و بتوانید با استفاده از مهارت های جانبی خودتان بهترین ها را به دست بیاورید و به نوعی با شغلی که برای خودتان دست و پا کرده اید به حدی از استقلال مالی دست پیدا کنید.

کسب و کار های جدید و خانگی

تا همین چند سال پیش، کار کردن فقط یک تعریف داشت و آن هم چیزی نبود جز اینکه همیشه صبح زود از خواب بیدار شویم و سر کار خود رفته و بعد از 8 تا 10 ساعت کار کردن به خانه برگردیم و دوباره روز از نو، روزی از نو. البته کسانی هم  بودند که با شکستن این قانون، توانستند کسب و کارهای بسیار پول سازی را راه اندازی کنند.

 

اما نکته اینجاست که حتی همان افرادی که به ظاهر عرف جامعه  آن زمان شکستند، باز هم مثل همه هر روز صبح سر کار خود حاضر می شدند و حتی گاهی بیشتر از دیگران نیز کار می کردند  و به جای برون سپاری کارها خودشان مسئولیت تمام امور را به گردن می گرفتند.

 

انتخاب نامحدود در کسب و کار کوچک خانگی

مشاغل خانگی آزادی عمل زیادی دارند. بعنوان مثال، اگه یک مترجم هستید و پیش از این باید هر روز به دالترجمه می رفتید،با این روش  می توانید انتخاب کنید در چه ساعتی و  در کجا کار خود را به انجام برسانید  ودرآمد خوبی نیز از این راه به دست آورید.

طبیعی است که همه ی افرادی که در جامعه مشغول به کار هستند، مدیر و یا صاحب یک کسب و کار نیستند و خب خیلی از افرادی که آن ها را می بینیم کارمندان و کارگران هستند. در بحث کارگاه های خانگی پردرآمد هم همین موضوع صادق است. طبیعتا همه ی مردم ما نمی توانند خودشان مدیر و یا صاحب یک کسب و کار باشند و  از طرفی این نیاز هم وجود داره که هر کس با توجه به مهارتی که  دارد، برای یک کارفرما شروع به کار کند.

 

پس کار در منزل، به کارهایی گفته می شود که شما بر اساس مهارت خود و بر اساس نیازهای یک کارفرما و یا چند کارفرما، بصورت پروژه ای  کار می کنید  اما با چند تفاوت اصلی:

 

نیازی به بیرون رفتن از خانه برای کار ندارید

کار در منزل، همونجوری که اسمش روی کار هست، نیاز به رفتن سر کار مشخصی نداره و این شما هستید که می تونید در بازه های مختلف زمانی، کارهای متفاوت رو انجام بدید. بعنوان مثال اگه شما یک برنامه نویس هستید، لزومی نداره که هر روز به محل کار برید و یک کار مشخص داشته باشید. می تونید بر اساس پیشنهاد هایی که می شه، شرکت های مختلف و یا چند مجموعه ی متفاوت رو برای کار کردن انتخاب کنید

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت