خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان


 
قيمت 0ريال

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان
راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان عوامل زیادی نیاز است که باید به آن توجه داشته باشید. در واقع زمانی که پول و سرمایه اولیه زیادی نداریم باید تلاش کنیم که از عوامل دیگری مثل خلاقیت و …. کمک بگیریم. در ابتدا چند ایده را با هم بررسی می کنیم و در ادامه داستان لگو را برای شما تعریف می کنیم که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

تهیه غذای خانگی:

 

شاید تهیه غذای خانگی یکی از شغل های پرسود است که راه اندازی آن با 10 میلیون تومان و حتی کم‌تر نیز امکان پذیر است. یکی از کارهایی که در این کسب‌ و کار میتوانید برای به دست آوردن سود بیشتر انجام دهید، فروش و بازاریابی به اداره‌هاست. شما می توانید به صورت سنتی در جاهایی که اداره‌جات مختلفی وجود دارد، تراکت پخش کنید و یا با این اداره‌ها جهت تامین غذای‌آنها صحبت کنید. از آنجا که بسیاری از کارمندان مجبورند از بیرون از خانه، غذا تهییه کنند، به دنبال غذاهای با کیفیت می گردند. از این جهت اگر شما واقعاً غذاهای با کیفیتی درست کنید و این مسئله را به آنها ثابت کنید، مطمئن باشید، آنها غذای خانگی را به غذای رستورانی ترجیه می‌دهند. و این سبک از کسب و کار خانگی معمولا مورد پسند واقع میشن.

  

تدریس خصوصی:

تدریس خصوصی یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید در اینستاگرام و یوتیوب تولید محتوا کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

سرمایه گذاری در بازارهای مالی:

  

سرمایه گذاری در بازارهای مالی یکی از دیگر از راه های پر سودی است که می توانید با سرمایه 10 میلیون تومان وارد شوید و درآمد کسب کنید. فقط به یاد داشته باشید که آموزش دیدن لازمه این کار است و بدون آموزش دیدن احتمال ضرر کردنتان چند برابر می شود.

تولید محتوا

 

راه اندازی کسب وکار با 10 میلیون تومان از طریق تولید محتوا نیز امکان پذیر است. شما می توانید پروژه بگیرید و از طریق تولید محتوا به آنها کمک کنید که افراد بیشتری را وجود برندشان آگاه کنند.

درست کردن کیک و شیرینی

درست کردن کیک و شیرینی یکی از کسب و کار های جذاب برای افراد خلاق به حساب می‌اید. شما می توانید طرح‌های مختلفی را روی کیک ها پیاده کنید و آنها را به دیگران بفروشید و با این کار باعث شادی‌ آنها شوید.

شمع سازی:

دستگاه ساخت شمع، موم، رنگینه ها، مواد بسته بندی از جمله مواد مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان است. شما می توانید این شمع‌ها را به فروشگاه‌های مختلفی بفروشید. از طرفی می توانید به کسانی که سفره‌های عقد و … را می چینند نیز این محصولات را بفروشید.
برای شروع فروختن شمع‌ها پیشنهاد می کنیم که فروش شمع‌ها را از اعضای خانواده و دوستان شروع کنید.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت