خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی


 
قيمت 0ريال

راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی

همونطور که قول داده بودیم ، حالا وقت معرفی کسب و کار خانگی است . اولین دسته بندی ای که ما براتون معرفی کردیم ، کسب و کارهای اینترنتی بود .

می دانید که کسب و کارهای اینترنتی هیچ محدودیتی ندارند. و می توان هر کسب و کاری رو از فروش لوازم یدکی خودرو تا فروش یک بسته ی آموزشی انجام داد.

اما ما سعی می کنیم در این بخش ، به کارهایی که به طور اختصاصی به فضای اینترنت بستگی دارند ، بپردازیم. تا که عزیزانی که دوست دارند کار در منزل انجام دهند.

و یا به مدیریت کسب و کار خانگی مبتنی بر بستر اینترنت بپردازند با اون ها آشنا شوند.

در ادامه شما با 5 شغل پردرآمد کسب و کار خانگی اینترنتی ، آشنا می شوید. و در کنار اون پیشنهاد های شغلی دیگهی رو نیز به شما معرفی می کنیم.

1. تولید محتوا

اولین شغلی که آینده ی بسیار درخشانی در فضای کسب و کار خانگی داره ، شغل تولید محتوا است . شغل تولید محتوا ، این روزها بازار کار خوبی در ایران پیدا کرده است و تقریبا می توان گفت که به هر مجموعه ای که سر می زنید ، افرادی رو می بینید که مشغول تولید محتوا هستند .

میزان فرصت های شغلی در این کار نسبت به کسایی که در اون مشغول هستند ، بسیار بالاست . یعنی هم اکنون می توان گفت که بیش از شصت درصد فرصت های شغلی در بحث تولید محتوا ، خالی است و این نیاز هر روز هم در حال بیشتر شدن است.

پس شما می تونید بعنوان یک تولید کننده محتوا که به اصول نویسندگی آشنایی دارید ، وارد این کار شوید و یک درآمد بی نظیر کسب کنید .

میزان درآمد تولید محتوا

بسته به میزان پروژه ها و مقالات تولید شده متفاوت است. میانگین بین 2 تا 30 میلیون تومان در آمد داره.

هزینه ها و سرمایه اولیه شغل تولید محتوا

هیچ هزینه و سرمایه اولیه ای نیاز نداره. دسترسی به اینترنت پر سرعت تنها نیاز این شغل است.

هزینه و مدت زمان یادگیری این شغل

برای آموزش دیدن در کار تولید محتوا ، شما نیاز به صرف زمانی بین سه ماه تا یکسال دارید .

و هزینه ی کلاس ها نیز از صفر تومان ( کلاس های رایگان ) تا سه میلیون تومان ( کلاس های خصوصی ) می باشد.

از کجا باید کار پیدا کنم

سایت های کاریابی و برون سپاری پروژه ، گزینه های مناسبی برای شروع کار هستند.

2. ترجمه

مترجمی سالهاست که یک کسب و کار خانگی به شدت پول ساز است . اما این روزها با گسترش اینترنت ، این فرصت ایجاد شده است که افراد بسیاری که مهارت ترجمه دارند ، به دنیای اینترنت وارد شوند.

و از طریق کار در منزل و ایجاد یک بستر اینترنتی برای دریافت پروژه ، ترجمه کنند و پول در بیاورند.

اگه شما هم دانش زبانی خوبی دارید ، می تونید وارد این کار شوید و درآمد بسیاری کسب کنید . اما این نکته رو نیز فراموش نکنید که ترجمه ، تنها ترجمه متن نیست .

شما می تونید با گسترش دانش خودتون ، به حوزه ی ترجمه ی فیلم ، ترجمه ی ویدیو های انگیزشی و موفقیت ، ترجمه ی کتاب ، ترجمه ی انیمیشن و حتی ترجمه همزمان برای شرکت های تجاری و سیمنارها هم بپردازید که هر کدام در آمدهای فوق العاده ای برای شما خواهند داشت.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت