خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کسب و کار اینترنتی یا آنلاین چیست؟


 
قيمت 0ريال

کسب و کار اینترنتی یا آنلاین چیست؟
کسب و کار اینترنتی یا آنلاین چیست؟

کسب و کار آنلاین چیست؟

در واقع هر مبادله ای که در بستری مثل اینترنت انجام شود اصطلاحا کسب و کار آنلاین نامیده میشود و امروزه تعداد بیزینس های اینترنتی و که در بستر سایت یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام انجام میشود روز به روز بیشتر میشود. ما شاهد این موضوع هستیم که کسب درامد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی هر روز آسان تر میشود و تمایل زنان و مردان جامعه به این سو بیشتر میشود.

حتی در پنج سال اخیر ما شاهد رشد کسب و کار های خانگی بودیم. زیرا افراد تصمیم به راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم میگیرند و با سود آوری زیاد در این قسمت به فکر توسعه بیزینس ها خود میشوند.

تفاوتی نمی کند که شما یک تولیدی داشته باشید و در فضای اینترنت به فروش اون بپردازید و یا اینکه یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و آموزش هاتون رو از طریق این سایت ، به فروش برسانید .

نکته ای که باید بسیار به اون توجه کنید این است که بستر درآمد زایی شما اینترنت است و این یعنی شما یک کسب و کار اینترنتی دارید .

بگذارید چند مثال براتون بزنیم که این مسئله کاملا براتون روشن شه .
فرض کنید که شما یک نویسنده هستید و در حوزه ی تولید محتوا فعالیت می کنید . بستر اینترنت ، جایی است که شما می تونید در اون مشغول به کار شوید و از اون در آمد زایی کنید .

یعنی می تونید برای سایت های مختلف ، تولید محتوا کنید و یا مدیر محتوای چند شبکه اینستاگرامی بشوید و برایشان محتوا تولید کنید و درآمد زایی کنید .

نکته ی مهم در باب کسب و کارهای اینترنتی ، ذکر این نکته است که این کسب و کار ها هیچ محدودیتی ندارند و شما هم می تونید بصورت مستقل و کار در منزل ، در این فضا کار کنید و هم می تونید بعنوان بستری برای کسب در آمد بیشتر ، در کنار کار دیگه تون از اون بهره بگیرید .

ما در این دسته مقالات ، به آموزش کسب و کار اینترنتی می پردازیم. و قصد داریم تا به صورتکاملا رایگان در دسته های مختلف به این موضوع بپردازیم.

 

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر سرمایه نیاز داریم؟

قبل از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که قبل از ورود به هر کسب و کاری شما باید آموزش ببینید. پس باید در نظر داشته باشید که باید آموزش کسب و کار اینترنتی رو از سر بگیرید.

کسب و کار اینترنتی ، ارزان ترین شیوه برای ثروت سازی از طریق کسب و کار خانگی است . اگه نسبت سرمایه به سودی که در این کار کسب می کنیم رو حساب کنیم ، در می یابیم که راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، کاری است با سرمایه کم و یا حتی رایگان ، که سودهای صد تا سیصد درصدی رو برای ما به همراه داره.

پس برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و یا کار در منزل از طریق اینترنت ، ما نیاز به سرمایه ی اولیه بسیاری نداریم و می توانیم با کمتر از یک میلیون ، اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کنیم.

فقط با یک میلیون سرمایه ، یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید

بله ، تنها با یک میلیون سرمایه می توان یک کسب و کار اینترنتی راه انداخت . ما در بخش های قبل ، توضیح دادیم که اگه بخواهید کار در منزل انجام بدید ، تنها نیاز به مهارت دارید و اگه بخواهید مدیریت یک کسب و کار خانگی رو در دست بگیرید ، تنها نیاز به سرمایه اندکی برای رسیدن به کسب و کار خودتون دارید.

حالا می خواهیم بگوییم که چطور می تونید با سرمایه کمتر از یک میلیون به همه ی آن چه که در بخش های قبل براتون توضیح دادیم دست پیدا کنید .

 

مدیریت کسب و کار اینترنتی ، چقدر سرمایه اولیه نیاز داره؟

برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی ، اون هم در فضای اینترنت ، شما به هزینه ای کمتر از یک میلیون تومان نیاز دارید. این هزینه نیز تنها شامل مورد زیر می شه:

راه اندازی یک سایت یا یک صفحه مجازی | راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگه بخواهید در فضای اینترنت کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنید و به ثروت برسید ، باید یک بستر اینترنتی برای کسب و کار خودتون فراهم کنید .

همونطور که همه ی کسب و کارهای سنتی برای کارشان یک مغازه و یا یک کارگاه و یا اصولا یک محل کار تهیه می کردند ، شما هم باید دفتر کارتون در فضای اینترنت رو احداث کنید .

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت