خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

شغل های پردرآمد خانگی پردرآمد


 
قيمت 0ريال

شغل های پردرآمد خانگی پردرآمد
شغل های پردرآمد خانگی پردرآمد

همانطور که گفتیم شما به راحتی می‌توانید در خانه خودتان و با استفاده از صفحه اینستاگرام و یک خط تلفن، تولیدات خانگی پر سود را شروع کنید و خانه خودتان را به کارگاه خانگی پردرآمد تبدیل کنید.

یکی از بزرگترین مزیت‌های کسب ‌و کار خانگی این است که شما می‌توانید تولید در منزل با سرمایه کم را تجربه کنید.

در حالی که اگر می‌خواستید همان کار را در یک مغازه یا دفتر کاری انجام دهید باید کلی برای‌ آنکار هزینه می‌کردید. شاید برای شما جالب باشد که اکثر برندهایی مانند بهروز یا برند نامی نو در ابتدا به نوعی کسب‌ و کار کوچک خانگی به حساب می‌آمدند و رفته رفته به برند های بزرگ در صنعت غذا تبدیل شدند.

اگر به دنبال ایده‌های ساده و پر درآمد هستید از شما می‌خواهیم با این حال که ما به شما در ادامه مقاله ایده‌ها و کار های ساده و پر درآمد برای شروع کسب‌وکار خانگی را معرفی می‌کنیم؛ اما لیستی از کارهایی که می‌توانید از آنها پولی به دست آورید را برای خودتان لیست کنید.

هر کاری شامل آشپزی، بافتن، تعمیرات منزل و… . هرکاری که به فکرتان میرسد و آن را به خوبی انجام می‌دهید بنویسید و سپس در مورد آنها تحقیق کنید و بهترین آنها را انتخاب کنید و شروع کنید به انجام دادن آن کار و پس از مدتی کار پر درآمد در منزل خودتان ایجاد کنید.

شغل های پردرآمد خانگی رو از کجا شروع کنم ؟

دسته بندی شیوه های کسب و کار خانگی، از نگاه استاد ماهان تیموری، به چهار دسته تقسیم می شه:

  1. کسب و کارهای اینترنتی
  2. کسب و کارهای تولیدی
  3. کسب و کارهای اشتراکی
  4. کسب و کارهای آموزشی

کار تولیدی در خانه اینترنتی، چقدر سرمایه نیاز داره؟

تقریبا می توان گفت که برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی، اون هم به صورت اینترنتی، هیچ هزینه ای جز خرید بسته های اینترنت نیاز ندارید . شما با مهارت و رزومه ای که از خودتون دارید، می تونید به سایت های کاریابی و یا برون سپاری پروژه برید و بسته به مهارتی که دارید با دیگه کارفرماها و مدیران همکاری کنید و کسب درآمد کنید. برای کار در منزل اینترنتی، شما به سرمایه ای زیر صد هزار تومان نیاز دارید.

کسب و کار تولیدی و خدماتی چیست؟ | ایده ای برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی

تولید، یکی از سرفصل های اصلی در بحث کسب و کار خانگی است. کسب و کار تولیدی، در ایران سابقه ی طولانی ای داره. ولی چند سالی است که کسب و کار خانگی، تبدیل به یک موج جدید برای درآمد زایی شده است .

کسب و کار تولیدی، تعریف ساده ای داره. هر چیزی که در منزل بتوان اون رو تولید کرد و در بازار اون رو عرضه کرد و یا با استفاده از یکی از شیوه های فروش، اون رو به درآمد تبدیل کرد، یک کسب و کار تولیدی در خونه است.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت