خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

شرایط تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم


 
قيمت 0ريال

شرایط تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم
شرایط تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم

انگلستان یک کشور با شرایط بسیار مناسب از هر لحاظ است و به همین علت می تواند بهترین گزینه برای ادامه تحصیل باشد. شرایط تحصیل در انگلستان با مدرک دیپلم برای هر فرد یکسان نیست و به سن و رشته مورد نظر متقاضی وابسته است.

تحصیل در این کشور آرزوی خیلی ها است، زیرا همانطور که گفتیم انگلستان یکی از کشورهای پیشرفته با نظام آموزشی قوی و دانشگاه های معتبری مانند کمبریج، آکسفورد و امپریال کالج لندن محسوب می شود.

ادامه تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم محدودیت سنی دارد و اگر چنین قصدی دارید باید به این امر توجه داشته باشید. همچنین تاثیر مدرک معتبر زبان انگلیسی و نمرۀ آن در فرآیند اخذ ویزای تحصیلی بسیار واضح است.

اگر دوست دارید تحصیل در انگلستان ادامه دهید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

شرایط تحصیل در انگلستان با مدرک دیپلم

 

اگر در تحصیلاتتان فاصله یا گپ وجود ندارد و مدرک معتبر انگلیسی دارید می توانید با ارائۀ مدارک لازم به دانشگاه موردنظر پذیرش بگیرید. در این صورت باید ویزای تحصیلی انگلیس Tier4 Visa را اخذ کنید.

اخذ ویزای انگلستان با امیتازبندی یا Point based system انجام می گیرد. کسانی که می خواهند در رشته های پزشکی یا مهندسی تحصیل کنند، باید دوره های Foundation یا A-Level را که در کالج ها و مدارس انگلستان برگزار می شوند، بگذرانند.

معمولا دریافت پذیرش برای ادامه تحصیل با دیپلم برای افراد بالای 19 سال دشوار است و ریسک بالایی دارد.

شرایط تحصیل در دورۀ Foundation با مدرک دیپلم

این دوره برای تمام کسانی برگزار می شود که می خواهند در رشته هایی به جز پزشکی ادامه تحصیل دهند. دورۀ Foundation شامل دو ترم است و به طور کلی یک سال به طول می انجامد. ترم اول آن در ماه سپتامبر و ترم دوم نیز از ژانویه شروع می شود.

برای ورود به این دوره باید مدرک دیپلم و همچنین آیلتس با حداقل نمرۀ 5 داشته باشید. همچنین حداقل سن برای شرکت در دورۀ ذکرشده 17 سال است. هزینه این دوره نیز با توجه به رشته شما متفاوت خواهد بود. این مبلغ بین 13 الی 35 هزار پوند متغیر است.

شرایط تحصیل در دورۀ A-Level با مدرک دیپلم

دورۀ A-Level، یک دورۀ تخصصی برای کسانی محسوب می شود که می خواهند در رشته پزشکی ادامه تحصیل دهند. معمولا این دوره به صورت های عادی در دو سال، فشرده در 1.5 سال و همچنین Extended در بیش از دو سال برگزار می شود.

افراد بین16 تا 20 سالی که می خواهند در رشته پزشکی به ادامه تحصیل در انگلستان بپردازند، باید در این دوره شرکت کنند. حداقل نمره آیلتس 6 برای متقاضیان بالای 18 سال شرکت در این دوره الزامی است.

شرایط ادامه تحصیل در انگلستان با مدرک دیپلم در کالج و دانشگاه

 

دانشگاه های انگلستان سطح بسیار بالایی دارند. به همین دلیل گاهی ممکن است دانشجویان کشورهای دیگر نتوانند در ابتدای ورود خود را به اندازۀ کافی با سیستم آموزشی به کار گرفته شده در انگلیس تطبیق دهند.

در نتیجه بسیاری از افراد ابتدا وارد کالج های انگلستان می شوند و سپس به دانشگاه می روند. البته دوره A-Level مخصوص متقاضیان رشته های پزشکی در کالج برگزار می شود و الزامی خواهد بود.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت