خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اکستنشن مو و لیفت مژه


 
قيمت 0ريال

اکستنشن مو و لیفت مژه
اکستنشن مو و لیفت مژه

 

خدمات سالن های زیبایی

امروزه بانوان برای زیبا تر شدن خود به سالن زیبایی مراجعه میکنند تا خود را زیباتر کنند . هر سالنی خدمات مختلفی را انجام میدهند و باید بدانیم اول نیاز ما چیست و سپس به دنبال بهترین سالن زیبایی در آن زمینه خدماتی باشیم.

امروز میخوام دو نمونه از خدمات رایج سالن های زیبایی را برای شما بیان کنم.

 

لیفت مژه

یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه با مواد طبیعی(کراتین،مکمل ویتامین) لیفت مژه است در واقع لیفت مژه یعنی فر کردن، حالت دادن و رنگ با مواد هست. در این روش چون مژه از پایه فر می شود باعث می شود مژه ها بلندتر شوند. استفاده از لیفت مژه برای همه مناسب است حتی خانم های باردار و شیرده هیچ مشکلی در انجام آن ندارند.

مزایای لیفت مژه

  • روش طبیعی برای پر پشتی و محکم شدن مژه می باشد.
  • شیمیایی نبودن این روش مزیت لیفت مژه است.
  • عوارض(خشک شدن مژه، ریزش مژه) به همراه ندارد.

ماندگاری لیفت مژه

  • مدت زمان این روش بین دو تا سه ماه می باشد و در طول این مدت شما مانند روش های دیگر نیازی به ترمیم ندارید.

مراقبت های لازم بعد از لیفت مژه

  • شستن مژه ها تا ۲۴ ساعت بعد از انجام اینکار ممنوع می باشد زیرا رسیدن آب باعث از بین رفتن مواد طبیعی به کار رفته می شود. بعد از گذشت ۲۴ ساعت دیگر نیازی به مراقبت از مژه هایتان ندارید.

اکستنشن مو

افزایش طول و حجم مو را اکستنشن مو میگویند
چند سالی است که تب و تاب اکستنشن مو میان خانوم ها بالا گرفته برخی خانوم ها از این روش برای بلندتر کردن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن مویشان استفاده میکنند
بد نیست قبل از انجام آن با انواع اکستنشنها و روشهای مختلف نصب مراقبتهای قبل و بعد و همچنین خطرهای آن برای موها آشنایی پیدا کنند.

قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپو مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد هر قدر مو بلند تر باشد اکستنشن راحت تر نصب میشود با این حال موهای کوتا را هم میتوان اکستنشن نمود،قبل از انجام اکستنشن حتما موهای خود را با یک شامپوی مناسب شست وشو دهید تا هرگونه چربی و محصولات آرایشی از روی آن پاک شود برای نصب اکستنشن موی باید حداقل ۷تا ۱۰سانتی متر بلندی داشته باشد

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت