خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رشته های تحصیلی اینده دار برای تحصیل در انگلستان


 
قيمت 0ريال

رشته های تحصیلی اینده دار برای تحصیل در انگلستان
رشته های تحصیلی اینده دار برای تحصیل در انگلستان

شاید قبل از مهاجرت یا بورسیه شدن به کشور انگلستان این سوال برای شما هم پیش بیاید که کدام رشته برای تحصیل در انگلستان آینده دار تر است؟ خیلی خوب است که از قبل رفتن این موارد رو برای خود شفاف کنید چون زمانی که شما برای تحصیل در انگلستان وارد آن کشور میشوید اگر پلن مناسبی نداشته باشید دچار چالش های زیادی خواهید شد. حال تو این مقاله چندتا از رشته های آینده دار برای تحصیلات در انگلستان را برای شما مینویسیم تا بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید.

حقوق:

مدرک حقوق انگلستان بسیار مشهور است، بنابراین پس از 3 سال تحصیل رشته حقوق در دانشگاه برای شما مشاغل زیادی وجود دارد. فارغ التحصیلان رشته حقوق در انگلستان شغل های متنوعی را برای انتخاب دارند، آن ها می توانند وکیل دادگستری، مدافع، وکالت، وكالت ثبت اختراع و تحلیلگر قانونگذاری را انتخاب کنند. برای تبدیل شدن به یک وکیل دادگستری پنج سال زمان نیاز است. از جمله سه سال برای مدرک حقوق شما، یک سال برای یک دوره وکالت و یک سال کار آموزی مورد نیاز است. تخمین زده می شود که در مدت 5 سال اول پس از فارغ التحصیلی یک فارغ التحصیل رشته حقوق سالانه حدود 35،000 پوند درآمد کسب کند. در نتیجه حقوق یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگستان است.

مهندس عمران:

دوره های کارشناسی مهندسی عمران به طور معمول سه یا چهار سال خواهد بود و شامل ترکیبی از سخنرانی ها و کارهای آزمایشگاهی است. همچنین تأکید بر کار درون تیمی نیز وجود خواهد داشت. ما کار مهندسین عمران بخش خصوصی و دولتی را در همه جا، هر روز، می بینیم و از آنها استفاده می کنیم. پل ها، تونل ها، جاده ها، ساختمان ها، فرودگاه ها، سیستم های آبرسانی و سیستم های تصفیه فاضلاب از دسته کارهای عمرانی هستند. متخصصان ماهر در ساخت و نگهداری و طراحی کار می کنند. بعد از تحصیل در رشته مهندسی عمران می توانید در انگلستان به عنوان مهندس عمران، نقشه بردار، مهندس سازه و مشاور محیط زیست که یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان می باشند، مشغول به کار شوید. میانگین درآمد سالانه در انگلیس برای مهندسین عمران 44،851 پوند می باشد. حقوق مربوط به نگارش این مقاله برای مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش؛ بوده و کپی برداری از آن مجاز نیست.

مهندس نرم افزار:

مهندسی نرم افزار به عنوان یکی از مشاغل و رشته های پولساز در انگلستان شناخته شده و مدارک کارشناسی از کالج ها و دانشگاه های معتبر می توانند گام مهمی برای رسیدن به موفقیت در این حرفه باشند. متداول ترین نوع کارشناسی، مدرک لیسانس است که به چهار سال تحصیل نیاز دارد. دوره ها و برنامه های مهندسی نرم افزار بر تحقیق، توسعه و ایجاد نرم افزار و سیستم های فناوری مبتنی بر رایانه متمرکز هستند. مهندسان نرم افزار ممکن است کار در صنایع مختلف را انتخاب کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است در حال توسعه برنامه هایی برای ارتش باشند، یا ممکن است سیستم های رایانه ای برای استفاده در بیمارستان ها و کلینیک ها ایجاد کنند. میانگین درآمد سالانه در انگلیس برای این رشته 41،950 پوند است.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت