خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه ارز های دیجیتال اینده دار را پیدا کنیم؟


 
قيمت 0ريال

چگونه ارز های دیجیتال اینده دار را پیدا کنیم؟
چگونه ارز های دیجیتال اینده دار را پیدا کنیم؟

در ابتدا لازم است تا شما را با یکی از رمز ارزهای ارزان که این روزها رشد قابل توجهی را پشت سر گذاشته، آشنا سازیم. «دوج کوین» را می‌توان یک نمونه موفق از این ارزهای دیجیتال دانست که قیمتی زیر 1 دلار داشته و در بازه یک هفته‌ای، نزدیک به 400 درصد رشد را تجربه کرده است. از این رو می‌توان گفت که ارزهای دیجیتال ارزان نیز، به دلیل اینکه تاکنون مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند، از ظرفیت کافی برای رشد برخوردار می‌باشند.

در واقع، ارزهای دیجیتال ارزان، هنوز به اوج خود دست نیافته و در موقعیتی کاملا مناسب برای سرمایه‌گذاری قرار دارند. می‌توانید اطمینان داشته باشید که در آینده‌ای نه چندان دور، این رمز ارزها سود قابل توجهی را برای دارندگان خود، رقم خواهند زد. البته در انتخاب این سبک ارزهای دیجیتال، لازم است تا کوین مورد نظر شما، شرایط خاصی را داشته باشد. برخی از این شرایط عبارت است از:

  • داشتن نقدینگی بالا (حداقل 1 میلیون دلار در 24 ساعت معاملاتی)
  • برخورداری از تیم توسعه‌دهنده با تجربه
  • درصد سود حاصل از معاملات 7 روز گذشته آن بیش از 50 درصد باشد (کوین مارکت کپ، دسترسی به این اطلاعات را برای شما فراهم ساخته است)
  • نام آن در بین رمز ارزهای صرافی‌های مطرح، قرار داشته باشد
  • بین 10 میلیون تا 1 میلیارد سکه، دارایی در حال گردش داشته باشد

OmiseGo که به اختصار OMG نیز گفته می‌شود، پلتفرمی غیرمتمرکز و عمومی است که تراکنش‌ها را در بستر شبکه اتریوم انجام می‌دهد. این ارز دیجیتال را می‌توان چهارمین ارز فعال در کل شبکه اتریوم دانست. اومیسگو در سال 2013، توسط Jun Hasegawa و Donnie Harinsut در بانکوک تایلند ثبت و راه‌اندازی گردید.

 

هدف از ایجاد این رمز ارز، ایجاد بستری ایده‌آل و با امکانات بالا، جهت انجام انواع تراکنش‌های مالی، بدون نیاز به سیستم بانکداری سنتی است. در واقع، اومیسگو سعی دارد تا نسل جدیدی از پرداخت‌ها و نقل و انتقالات سریع را در بستر بلاک چین و با استفاده از فناوری پلاسما، ایجاد نماید. در اولین ICO (عرضه اولیه سکه) این پروژه در سال 2017، ارزش دارایی فروخته شده حدود 25 میلیون دلار بود که سپس به 100 میلیون دلار نیز رسید.

 

کیف پول‌های مختلفی وجود دارد که از این ارز دیجیتال، پشتیبانی می‌کنند. یکی از آنها، کیف پول White-Label بوده که امکان استفاده از انواع راه حل‌های پرداختی را به شما خواهد داد. با استفاده از آن می‌توانید معاملات ارزهای دیجیتال مختلف، ارزهای فیات، پرداخت‌های اعتباری، خرید کارت هدیه و... را در بستر شبکه اومیسگو انجام دهید. در زمان انتشار این مقاله، بیش از 140 میلیون از این ارز، عرضه شده که محدودیتی نیز برای افزایش تعداد آن در نظر گرفته نشده است.

 

ویژگی های اومیسگو

اومیسگو سعی دارد تا تراکنش‌های درون پلتفرم را معتبر سازد، به نوعی که، این توکن می‌تواند حکم تایید یک بلاک را درون این پلتفرم بدهد. به عبارتی، افرادی که کوین OMG را در کیف پول خود داشته باشند، به نوعی از سرمایه‌گذاران آن به حساب آمده و به آنها سهام و سود تعلق می‌گیرد. این سود ناشی از کارمزدی است که هر یک از تراکنش‌های این ارز ایجاد می‌کند. در نتیجه، کارمزد تراکنشات این ارز، بین دارندگان آن تقسیم شده و هر چه شخصی توکن بیشتری داشته باشد، سهام و سود بیشتری را دریافت خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این رمز ارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

انجام تراکنشات با سرعت بسیار بالا

برخورداری از شبکه پلاسما (پلاسما این امکان را می‌دهد که حجم زیادی از تراکنش‌ها، در واحدی از ثانیه و خارج از زنجیره انجام گیرد)

قابلیت انتقال دارایی‌های دیجیتالی با سیستم همتا به همتا (P2P)

نرخ پایین کارمزد دریافتی

کیف پول نرم افزاری White-Label

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت