خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع سرویس خواب عروس


 
قيمت 0ريال

انواع سرویس خواب عروس
انواع سرویس خواب عروس

اکثر عروس های محترم برای خرید جهیزیه خود نگران هستند اما این نگرانی در عین حال بسیار لذت بخش و دلنشین می باشد . یکی از نکات قابل توجه در خرید جهیزیه ، اهمیت بسیار سرویس خواب عروس می باشد چرا که اتاق خواب ، رکن اصلی خانه شما به شمار می رود .

سعی کنید هنگام خرید سرویس خواب به نکات و مواردی که مجموعه آریا چوب برای شما تهیه و جمع آوری کرده است به خوبی توجه کنید .

معرفی سرویس خواب عروس کامل و اجزاء مهم آن :

همان طور که می دانید سرویس خواب از اجزاء مختلفی تشکیل شده است اما یک سرویس خواب  کامل شامل تخت خواب دو نفره ، پا تختی ، کمد ، میز آرایش ، آیینه و پاف  می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند .

البته هر کدام از این اجزاء با توجه به فضای در دسترس شما سفارش داده می شوند .

چه نوع سرویس خوابی مناسب عروس می باشد ؟

در واقع انواع مختلفی از سرویس خواب برای عروس ها در بازار موجود می باشد اما در این مقاله به پر طرفدار ترین آن ها اشاره خواهیم کرد :

سرویس خواب سلطنتی : سرویس خواب سلطنتی از جمله سرویس خواب هایی می باشد که از زمان های قدیم هم مورد استقبال عروس ها قرار گرفت . البته این نوع سرویس خواب مناسب اتاق خواب های بزرگ می باشند چرا که فضای زیادی را اشغال می کنند .

سرویس خواب مدرن : امروزه سرویس خواب های مدرن بسیار مورد توجه عروس ها قرار گرفته است چون یک سبک تقریبا جدید و بروز می باشد و برای اتاق خواب های کوچک انتخاب مناسبی می باشد .

سرویس خواب کلاسیک : سرویس خواب های کلاسیک به دلیل اینکه تلفیقی از سبک مدرن و سلطنتی می باشند ، بسیار ظریف و زیبا هستند . این نوع سریس خواب دارای منبت کاری های ظریفی روی چوب خود می باشد که زیبایی آن را دو چندان کرده است .

سرویس خواب سورتمه ای : سرویس خواب سورتمه ای از متریال کاملا چوبی ساخته می شود و همان طور که از نام آن مشخص است ظاهری به شکل سورتمه دارد که همین ویژگی آن را از سایر سرویس خواب ها متمایز میکند .

رنگ سرویس خواب چقدر اهمیت دارد ؟

با انتخاب درست رنگ سرویس خواب خود ، می توانید اتاق خوابی پراز آرامش داشته باشید . برای انتخاب رنگ سرویس خواب باید به نکاتی مثل رنگ دکوراسیون اتاق خواب توجه کنید . می توانید برای زیبا تر کردن اتاق خواب خود از رنگ های خنثی و متضاد آن استفاده کنید تا اتاق خوابی بهتر و زیبا تر داشته باشید .

هم چنین رنگ سرویس خواب روی خلق و خوی افراد تاثیر بسزایی می گذارد به طوریکه باید در انتخاب رنگ دقت نظر زیادی به خرج دهید .

سرویس خواب را از کجا تهیه کنیم ؟

خرید حضوری سرویس خواب ، به وقت و زمان زیادی احتیاج دارد . هم چنین برای خرید سرویس خواب ها از نمایشگاه ها باید هزینه بیشتری انجام دهید اما از طریق فروشگاه های اینترنتی مثل آریا چوب به راحتی می توانید سرویس خواب مناسب خود را تهیه کنید .

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت