خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تفاوت ابدومینوپلاستی با جراحی لاغری


 
قيمت 0ريال

تفاوت ابدومینوپلاستی با جراحی لاغری
تفاوت ابدومینوپلاستی با جراحی لاغری

ابدومینوپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که بر خلاف جراحی لاغری در جهت درمان بیمار انجام نمی شود. اما هدف عمل اسلیو معده یا بای پس معده که از روش های جراحی لاغری هستند، درمان چاقی مفرط و تغییر رویه زندگی بیمار می باشد.

ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) چیست؟

ابدومینوپلاستی عملی است که طی آن چربی ها و پوست های اضافی شکم برداشته شده و عضلات شکم سفت می شود. نتیجه ی این جراحی دائمی و همیشگی نیست و بیمار برای حفظ نتایج باید پس از جراحی با داشتن رژیمی سالم استایل جدید خود را حفظ کند.

بیماران به علت های مختلفی تصمیم به انجام ابدومینوپلاستی می گیرند که برخی از آنها ممکن است ضعیف شدن عضلات شکم پس از بارداری یا کاهش وزن فراوان باشد.

چه کسانی کاندید خوبی برای ابدومینوپلاستی هستند؟

در صورت داشتن هر یک از ویژگی های زیر، شما کاندید خوبی برای این جراحی به حساب می آیید.

  • به کمک ورزش و رژیم لاغری توانسته اید وزن کم کنید اما چربی های شکمتان هنوز آب نشده و نافرم هستند.
  • پس از بارداری، پوست و عضلات شکمتان کشیده و شل شده است.
  • پس از کاهش وزن بسیار، دور شکمتان پوست های اضافه آویزان شده است.
  • با اینکه خوش هیکل هستید اما همیشه شکم دارید.

عوارض ابدومینوپلاستی

· درد و تورم شکم

· کبودی

· ایجاد لخته خونی

· افتادگی پوست

· جای بخیه و اسکار جراحی

مقایسه جراحی لاغری با ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که برای زیباسازی و اصلاح نواقص شکم پس از کاهش وزن بسیار یا بارداری یا هر اتفاق دیگری انجام می شود. در واقع این جراحی نباید به عنوان روشی برای درمان چاقی مفرط یا حذف چربی های احشایی در نظر گرفته شود.

چربی های احشایی یا شکمی در بین ارگان های بدن انباشته می شوند که ابدومینوپلاستی نمی تواند آنها را درمان کند. این چربی ها سمج ترین ها هستند و به همین دلیل بسیار سخت آب می شوند. این چربی ها در صورت آب نشدن، می توانند منجر به دیابت نوع دو، مقاومت انسولین، سندروم ایکس و دیگر بیماری های مرتبط با چاقی شوند. به طور کلی جراحان، بیمارانی را که برای برداشتن چربی های احشایی قصد انجام ابدومینوپلاستی را دارند، رد می کنند.

بیمار می تواند پس از کاهش وزن و آب کردن چربی ها، در صورت نیاز به کشیدن عضلات و پوست های افتاده شکم، ابدومینوپلاستی انجام دهد.

بیشتربخوانید ... محاسبه شاخص توده بدنی

برای بیماری که از چاقی مفرط رنج ببرد بهترین راه حل کاهش وزن، لاغری و درمان بیماری های مرتبط انجام جراحی لاغری است نه ابدومینوپلاستی

منبع:  بهترین جراح لاغری در تهران

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت