خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

خرید سرویس خواب ارزان


 
قيمت 0ريال

خرید سرویس خواب ارزان
خرید سرویس خواب ارزان

بی شک، رنگ سرویس خواب در زیبا و دل باز نشان دادن اتاق خواب تاثیر چشم گیری دارد. از همین رو، باید در انتخاب رنگ آن نهایت دقت را به خرج دهید. یکی از نکات بسیار مهم به هنگام انتخاب رنگ سرویس خواب ارزان و شیک، توجه به ابعاد اتاق خواب است که تاثیر بسزایی هنگام خرید توسط مشتری دارد.

هر چند که به نظر می رسد ابعاد اتاق خواب همواره ثابت است، اما قدرت رنگ ها را جدی بگیرید. رنگ ها کاری می کنند که یک اتاق خواب کوچک همانند یک اتاق خواب بزرگ جلوه دهد و برعکس! با این حساب، رنگ سرویس خواب همواره تاثیر مستقیمی بر ابعاد اتاق می گذارد استفاده از ترکیب رنگ های مناسب باعث میشود تا فضای داخل اتاق همواره پر انرژی و خوب باقی بماند.

اما مسئله اینجا است که چه تم رنگی برای اتاق کوچک و بزرگ مناسب است؟ یکی از نکاتی که در اتاق های کوچک در نظر گرفته می شود، بزرگ نشان  دادن آن با ترفندهای مختلف است. بدون شک یکی از این ترفندها استفاده رنگ های روشن در اتاق خواب است.

رنگ های روشن در اتاق باعث می شوند که فضای آن از آنچه که هست بزرگ تر جلوه دهد و صاحب منزل به هدف خود دست یابد. این مسله برای اتاق خواب های بزرگ چندان مهم نیست! چرا که ابعادش مناسب است و نیازی به بزرگ تر دیده شدن ندارد. پس می توان از هر رنگی که مایل بودید، برای ساخت یک سرویس خواب استفاده کنید.

رنگ ها در هزینه یک سرویس خواب تاثیر چندانی ندارند. تنها موضوعی که وجود دارد این است که تنها برخی از جنس ها قابلیت رنگ پذیری دارند. یکی از بهترین متریال ها که رنگ های متنوعی نیز دارند، ام دی اف است. جنس های دیگر به سختی رنگ آمیزی می شوند و از این جهت هزینه بالایی نیز دارند. اما ام دی اف از معدود جنس هایی است که به راحتی رنگ می شود و هزینه معقولی نیز دارد.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت