خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت جدید دندان


 
قيمت 0ريال

لمینت جدید دندان
لمینت جدید دندان

داشتن طرح لبخند زیبا نقش مهمی در روابط شخصی اجتماعی و کاری دارد. در مقابل داشتن دندان های نامرتب و نامنظم و همچنین تغییر رنگ داده و یا زرد شده، می تواند تصویری نامطلوب از شما  در ذهن مخاطب تان ایجاد کند و ناخودآگاه تحت تاثیر افکار منفی قرار می گیرید و باعث می شود که اعتماد به نفس شما پایین بیاید. اگر شما دندان های نامنظم، نامرتب، لکه دار یا زرد رنگ دارید، می توانید با استفاده از روش لمینت دندان جدید ظاهر دندان خودتان را ترمیم کنید و لبخند زیبا داشته باشید.

بیشتر بخوانید ... بستن فاصله بین دندان ها

توضیحات لمینت دندان جدید

لمینت دندان که به آن لمینت پرسلن یا ونیرهای پرسلین گفته می‌شود، پوسته های نازک چینی است که بر اساس نیاز فرد، توسط مواد رنگ دندان طراحی می شود. این پوسته ها به منظور تغییر شکل، تغییر رنگ، تغییر اندازه یا تغییر طول دندان ‌ها و بهبود ظاهر دندان ها روی دندان متصل می‌شوند که در اغلب موارد برای دندان های جلویی استفاده می‌شوند.

لمینت دندان از لایه‌های مختلف ظریف چینی ساخته شده، و با مینای دندان ادغام می شود. در نهایت با یک لایه چسب قوی به دندان چسبیده می شود. برخلاف تصورات عمومی، برای لمینت پرسلن نیازی به تراشیدن دندان نیست و در صورت انتخاب روش درمانی مناسب توسط دندانپزشک، برخی از نیاز های آماده سازی برای تعبیه لمینت ها روی دندان بدون آسیب رساندن به دندان های طبیعی انجام می شود.

لمینت ها علاوه بر داشتن جنبه زیبایی، عملکرد صحیح شان هم بسیار مهم است. اگر دندان پزشک بر اساس مشکل دندان شما تشخیص دهد که لمینت انتخاب مناسبی برای شما نیست، از گزینه های دیگری مانند ونیر کامپوزیت، اتصال دندان، ارتودنسی دندان، بلیچینگ دندان برای شما استفاده می کند.

آیا لمینت دندان می‌تواند دندان های طبیعی ما را خراب کند؟

اگر دندانپزشک ترمیمی خوب شما متخصص زیبایی و بهداشتی باشد و تجربه کافی در کارش داشته باشد، دندان های طبیعی شما به هیچ عنوان آسیب نمی بینند. لمینت های دندان در مقابل لکه هایی مانند لکه چای، قهوه و غیره مقاوم هستند؛ اما شما باید مراقب باشید که بیش از حد از غذاهای رنگی استفاده نکنید.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت