خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رنگ لاک ناخن مناسب


 
قيمت 0ريال

رنگ لاک ناخن مناسب
رنگ لاک ناخن مناسب

در انتخاب رنگ لاک باید یکسری باید و نباید ها در نظر داشته باشید و از رنگ لاکی که به شما نمی آید دوری کنید البته با چند بار آزمون و خطا متوجه رنگ مناسب ناخن خود می شوید. می توانید برای انتخاب بهتر، دوره های آموزش ناخن را در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن بگذرانید.

عواملی مانند نوع مدل ناخن دستتان، رنگ پوست، مدل لباس و …در رنگ لاک تاثیر گذار می باشند، توجه لازم را داشته باشید که بطور مثال اگر دارای ناخن های با مدل مربعی هستید از زدن لاک رنگ روشن دوری کنید. در ادامه این عوامل را برایتان بازگو خواهیم کرد:

رنگ پوست

رنگ پوست شما یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل در انتخاب یک رنگ لاک ناخن زیبا مناسب می باشد، اگر رنگ پوست شما تیره هست با اکثر رنگ ها متناسب می باشد اگر پوست روشنی دارید، با رنگ‌های تیره زیبایی خاصی پیدا می کند. پوست های با رنگ معمولی، با طیف رنگی قرمز تیره ترکیب خوبی دارند.

تناسب با لباس

برخی از متخصصین در این زمینه نظر مثبتی راجب به اینکه رنگ لاک ناخن باید با مجموعه ای از لباس های شما ست باشند دارند و برخی دیگر نظر دیگری دارند و می گویند نباید با لباس ست باشد.

آرایش

در آرایش صورت می توانید رنگ رژلب خود را با رنگ لاکتان ست کنید و توجه همگان را به خود جلب کنید.

 مناسبت

رنگ ناخن هایتان را با روزی که قرار است به جای از جمله مهمونی، محل کار و… ست کنید. شما می توانید با ست کردن لاک خود با زیورآلاتی که در دست می کنید رنگ مناسبی انتخاب کنید حدالمکان رنگ تیره باشد برای بیرون رفتن با دوستان رنگ قرمز عالی است برای شرکت در مصاحبه کاری و سرکار از رنگ خنثی استفاده کنید.

 فصل

برای استفاده از لاک ناخن در فصل بهار هیچ محدودیتی ندارید فقط کافی است با موارد دیگری که توضیح دادیم لاک ناخن خود را ست کنید، ولی در فصل گرم تابستان از لاک های با طیف رنگی گرم و رنگ‌های روشن جلوه خاصی دارند استفاده کنید. برای پاییز، بعضی از رنگ های خنثی خوب هستند همچنین لاک های با طیف رنگی طلایی نقره ای و قرمز برای پاییز جلوه خاصی دارد.

 رنگ مورد علاقه

تمام عواملی که در بالا گفته شد مواردی بودند که به شما یاد می دهد که چه رنگ های به شما می آید.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت