خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سرمایه گذاری در منطقه 22


 
قيمت 0ريال

سرمایه گذاری در منطقه 22
سرمایه گذاری در منطقه 22

قصد سرمایه گذاری دارید اما نمی دانید کجا و چگونه؟پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در منطقه 22 است چون مهم ترین نوع سرمایه گذاری سوده ده ، سرمایه گذاری در بخش مسکن است چون مسکن کالایی سرمایه ای  است.جدیدبودن و وسیع بودن مساحت از ویژگی بارز منطقه 22 شهر تهران است خرید آپارتمان در منطقه 22 به علت جدید بودن و مدرن بودن باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی به این سمت بیایند و به فکر فروش و خرید آپارتمان در چیتگر و منطقه 22 شوند.. ایجاد دریاچه چیتگر آغاز تحول و رشد چشمگیرساخت و ساز و سرمایه گذاری در منطقه 22شده است در نزدیکی شهرک صنعتی شریف و وردآورد، مرواریدشهر قرار دارد یعنی در غربی ترین نقطه منطقه22 جایی با چشم انداز 2جاذبه توریستی معروف دریاچه چیتگرو باغ ملی گیاهشناسی ایران. پروژه مرواریدشهر توسط چند شرکت تعاونی در حال ساخت است.

 

مجموعه مسکونی مرواریدشهر (الهیه غرب) در زمینی به مساحت30هکتار است که بصورت 541قطعه زمین مسکونی با کاربری دوگانه مسکونی و تجاری است

مزایای سرمایه گذاری در مرواریدشهر

شهرک مسکونی مرواریدشهر یا الهیه غرب شامل 54 برج مسکونی است که محل استقرارش بر روی دامنه رشته کوه البرز است که همین امر باعث برخورداری از هوای پاکیزه شده است که اولویت مهمی برای جلب نظر سرمایه گذاران است.

طرح و نقشه این شهرک طبق اصول شهرسازی مدرن توسط شهرداری منطقه 22 انجام شده  است.

فرم ساخت این برج ها بصورت جنوبی است یعنی حیاط و فضای سبز هریک از برج ها پشت به پشت هم است که در کل تهران منحصربفرد است

و تعاونی ها و سازندگان شخصی درحال ساخت آن هستند پس این املاک به دلیل تکمیل نشدن ساختشان، مناسب خریدارانی است که قصد سرمایه گذاری میان مدت با آورده اولیه اندک هستند می باشد. روی املاک دارند ولی بودجه اولیه شان کفاف خرید تکمیل شده ی ملک را نمی دهد اما از مزیت این نوع سرمایه گذاری اینست که بخش قابل توجهی از قیمت ملک را می توانند با اقساط بپردازند و پس از اتمام ساخت با توجه به ارزش افزوده ملک، سود قابل توجهی از معامله نهایی نصیبشان می شود. از ترافیک و شلوغی ای که در نزدیکی دریاچه است را ندارد.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت