خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی مدرن


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی مدرن
ارتودنسی مدرن

ارتودنسی مدرن در دهه گذشته  با افزایش نوآوری در زمینه کوتاه شدن طول درمان در بیماران بزرگسال به اهداف بلند مدت خود چند گام نزدیکتر شده است .

امروزه ما درحال ارائه نوآورانه روش های جراحی با حداقل تهاجم طراحی شده برای رسیدن به چنین هدفی و یا شاید مهمتر از آن هستیم .
کمک به حل چالش های ارتودنسی و ارتودنسی کودکان از طریق اصلاح تراکم استخوان ، در مواقع معمولی یکی دیگر از تلاش های رسیدن به این اهداف است .
در ابتدا یک جایگزین جراحی با حداقل تهاجم وارد میدان می شود و یک عمل جراحی با فلسفه پیچیده تر را به درمان ارتودنسی با ابزار داده شده تبدیل می کند.

امروزه در تلاش برای موفقیت حل چالش های ارتودنسی ، ابزارها به گسترش دامنه خود ادامه می دهند.

وجود ابزارها با کنترل بیشتر و انعطاف بالاتر به دکتر ارتودنسی خوب این امکان را می دهند که حرکت دندان ها را با نرمی و سرعت بالاتری تنظیم و هدایت کنند.

در گذشته بیمار ها مجبور بودند به خاطر حرکت دندان ها و نیروهای مکانیکی که به دندان های آنها وارد می شد درد زیادی را تحمل کنند.

اما امروزه درمان ها ی ارتودنسی برای بیماران بسیار قابل تحمل تر و راحتر است  و همچنین تعرفه ارتودنسی آن نیز با شرایط بیماران سازگار است.

براکت های نسل جدید ارتودنسی مدرن

براکت های نسل جدید ارتودنسی مدرن بریس دیمون هستند که بسیار سبک تر و متنوع تر از انواع سنتی هستند و عوارض ارتودنسی کمتر آنها را تهدید میکند.

آنها قابلیت حرکت دندان ها را در جهات مختلف دارا می باشند.

بریس دیمون با کم کردن میزان اصطکاک در بین سیم قوس دار ارتودنسی و شیار داخلی براکت حرکت ارتودنسی را سریعترکرده است.

همچنین مدت زمان انجام ارتودنسی را هم بطور محسوسی کاهش یافته است .

از دیگر پیشرفت های کنونی ارتودنسی مدرن می توان به شفافیت براکت های جدید اشاره کرد که باعث تحولی در درمان ارتودنسی شده اند.

براکت های کریستالی باعث رو آوردن افراد بیشتری به درمان ارتودنسی شده است .

سیم های ارتودنسی مدرن

سیم ها ی نسل جدید هم از گذشته تا کنون سیر صعودی خود را به خوبی طی کرده اند.

جنس آنها از فولاد ضد زنگ به نیکل تیتانیوم تغییر پیدا کرده است.

سیم هایی که از فولاد ضد زنگ ساخته می شدند گرچه دچار زنگ زدگی نمی شدند اما اگر بیش از حد خم می شدند.

آنها نمی توانستند به راحتی به موقعیت قبلی خود باز گردند .

با گذشت زمان و ارتقا دانش ارتودنسی سیم های نیکل تیتانیوم که داری قابلیت انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گذشته هستند و حرکات دندان ها را با سرعت بالاتری امکان پذیر می کنند برای کمک به ارتودنسی پا به عرصه ی این دانش گذاشتند .

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت