خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاهش وزن با پیکر تراشی


 
قيمت 0ريال

کاهش وزن با پیکر تراشی
کاهش وزن با پیکر تراشی

اگر تصمیم به کاهش وزن دارید و رژیم و ورزش های مختلف نتوانسته شما را لاغر کند، پس شاید به فکر انجام جراحی های لاغری و یا پیکر تراشی به شیوه هایی چون ابدومینوپلاستی یا لیپوساکشن هستید.

اما اگر در درک تفاوت پیکر تراشی با جراحی های لاغری دچار مشکل شده اید، بدانید که تنها نیستید. از آنجایی که در زمینه کاهش وزن و لاغری اکثرا نام این دو جراحی مطرح می شود، بسیاری از بیماران به اشتباه فکر می کنند که جراحی لاغری و پیکر تراشی یکی هستند. با اینکه جراحی لاغری و پیکر تراشی هر دو نهایتا موجب بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس بیمار می شوند، اما این دو عمل از لحاظ روند و هدف جراحی تفاوت های بسیاری دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 میزان کاهش وزن با جراحی لاغری بسیار بیشتر از پیکر تراشی خواهد بود

جراحی لاغری مانند بای پس معده یا اسلیو معده با کوچک کردن اندازه معده موجب محدود شدن کالری دریافتی بدن می شوند. جراحی لاغری می تواند به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک کند تا میزان قابل توجهی (تا ۸۰ درصد) وزن کم کنند. در عوض جراحی های پیکر تراشی هیچ تاثیری بر اشتها، گوارش یا متابولیسم نداشته و موجب کاهش وزن قابل توجهی نمی شوند. در واقع در پیکر تراشی بیمار تنها به اندازه خارج کردن بافت های چربی وزن کم می کند که بسیار اندک است.

بر خلاف پیکر تراشی، جراحی لاغری بیماری های مرتبط با چاقی را درمان می کند

جراحی لاغری نوعی عمل پزشکی و پیکر تراشی جراحی زیبایی محسوب می شود. در واقع هدف جراحی لاغری بهبود مستقیم ظاهر بیمار نیست. بلکه هدف آن کاهش اشتها و کمک به کاهش وزن و بهبود بیماری های فرد می باشد. بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی عروقی و فشار خون پس از جراحی لاغری به طرز شگفت آوری بهبود پیدا می کند. در مقابل هدف اولیه پیکرتراشی دستیابی به بدنی با فرم ایده آل بوده و هیچ ارتباطی با بهبود سلامت فیزیکی ندارد.

 

امکان بازگشت وزن پس از جراحی پیکرتراشی به مراتب بیش از جراحی لاغری است

همانطور که قبل تر گفته شد، جراحی لاغری موجب تغییر سیستم گوارش بدن می شود. از این رو می توان گفت کاهش اشتها و کاهش وزن حاصل از آن می تواند دائمی و همیشگی باشد. در مقابل در پیکرتراشی صرفا چربی های موضعی از برخی نقاط بدن خارج می شوند که می توانند با عدم رعایت تغذیه مناسب و تحرک کافی، به راحتی برگردند. در نتیجه می توان گفت کاهش وزن حاصل از جراحی های لاغری بسیار ماندگار تر از پیکر تراشی می باشد.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت