خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جدیدترین روش جراحی لاغری


 
قيمت 0ريال

جدیدترین روش جراحی لاغری
جدیدترین روش جراحی لاغری

درمان به وسیله جراحی

در طول ۴۰-۵۰ سال گذشته جراحی های متعددی برای کاهش وزن طراحی شده است. عمل هایی که اکثر جراحان با آنها آشنایی دارند و توسط بهترین جراح لاغری انجام میشوند و عبارتند از:

حلقه ی معده (قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم)

 

گذاشتن حلقه ی معده عبارتست از بستن یک کمربند نیم اینچی (تقریبا ۱.۳ سانتی متر) دور قسمت بالایی معده که با اینکار یک کیسه ی کوچک و یک مجرای ورودی ثابت به سمت معده ی پایینی ایجاد می شود. اگر از حلقه ی قابل تنظیم استفاده شود، داخل آن با محلول نمک استریل پر می شود. وقتی محلول اضافه می شود، مجاری ورودی کوچک تر شده و باعث می شود که غذا سخت تر از کیسه کوچک معده پایین برود.

بای پس معده به روش Roux-en-Y

 

در روش عمل بای پس ، معده را تقسیم می کنند و به وسیله ی آن یک کیسه ی کوچک از بافت معده درست می کنند. کیسه کوچک جدید به ابتدای روده ی کوچک شما وصل می شود و به صورت یک اندام Y شکل در می آید.

اسلیو معده

 

در روش عمل اسلیو معده ، قسمتی از معده توسط جراح جدا شده و از بدن خارج می شود. در این صورت قسمت باقی مانده ی معده شبیه یک لوله خواهد شد. این معده ی کوچک جدید نمی تواند غذای زیادی را در خود نگه دارد علاوه بر این باعث می شود که هورمون مربوط به اشتها کمتر تولید شود و شما تمایل کمتری به غذا خوردن داشته باشید. جراحی اسلیو معده عملکرد جذب کالری و مواد مغذی را در روده تحت تاثیر قرار نمی دهد.

جراحی لاپاراسکوپی چگونه انجام می شود؟

 

در جراحی لاپاراسکوپی، جراح برش های کوچکی به اندازه ۱.۲ تا ۱.۴ اینچ (تقریبا ۳ تا ۳.۵ سانتی متر) روی شکم ایجاد می کند تا بتواند تروکار ها (لوله های باریک) را وارد شکم کند و از طریق آن به داخل شکم دسترسی پیدا کند. لاپاراسکوپ که به یک دوربین کوچک متصل است از طریق یک تروکار کوچک وارد بدن می شود. این دوربین کوچک از معده و سایر ارگان های بدن فیلم برداری می کند و تصویر آن بر روی مانیتور هایی نمایش داده می شود تا جراحی دید بهتری از وضعیت داخلی بدن داشته باشد. برای انجام  این جراحی معمولا ۴-۶ برش ایجاد می شود و تروکار ها در محل برش قرار داده می شوند تا جراح بتواند از طریق آن ها با استفاده از ابزارهای خاصی جراحی را انجام دهد.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت