خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

فرق کاشت و اکستنشن مژه


 
قيمت 0ريال

فرق کاشت و اکستنشن مژه
فرق کاشت و اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن مژه یکی از متدهای جدید در افزایش زیبایی چشم محسوب می شوند، شما با استفاده از این متد ها می توانید مژه های پرپشت تر و بلندتری داشته باشید و حالت چشمانتان را تغییر دهید. چقدر با این تکنیک مدرن آشنایی دارید؟ از آنجایی که عملکرد این دو تکنیک مشابه هم می باشد اما تفاوت های زیادی هم دارند. در ادامه قصد دارم اطلاعات مختصری در مورد کاشت مژه و اکستنشن مژه که به چشمان زیبایی دو چندان می دهد را معرفی کنم.

لیفت مژه یک روش درمانی و طبیعی برای ضخیم کردن مژه های نرمال و داشتن مژه هایی محکمتر، خمیده تر و بلندتر  است.
لیفت مژه یک روش شیمیایی نیست و اثرات مخرب مانند اکستنشن ندارد.

موادی که در لیفت مژه استفاده می‌شوند مواد مختلفی هستند که قسمت عمده آن را کراتین تشکیل می‌دهد. کراتین بر اثر ماندن روی مژه‌ها، تا حدودی به پایه آنها نفوذ می‌کند.

 

همچنین شما میتوانید قبل از انجام شینیون برای مدل موی عروسی در رابطه با اکستنشن مویی که می خواهید اضافه شود مقدارش رنگش با  آرایشگرتان مشورت کنید.

اکستنشن طبیعی

خب اگر مدلی که برای شینیون انتخاب کردید نیازمند اضافه کردن مو است پیشنهاد آرایشگر به شما استفاده از موهای طبیعی بخاطر داشتن ظاهر زیبا و براق بودن آن است هرچند که از لحاظ قیمت از موهای پلاستیکی گرانتر است.

اکستنشن مصنوعی

اگر انجام روش اول برایتان امکان پذیر نبود استفاده از موهای مصنوعی را در لا به لای موهای طبیعی تان جایگزین کنید، اگر می خواهید اکستنشنی که در موهایتان قرار داده اید به موهای طبیعی تان آسیب نزند حتما به یک آرایشگر متخصص در این کار مراجعه کنید مراقبت های بعد از اکستنشن مو هم حتما انجام دهید.

برای اینکه دغدغه های عروس خانم ها کمتر شود نیاز دارند که با متخصصن حرفه ای و مجرب در زمینه آرایش صورت و مو مشورت کنند سالن زیبایی با کادری حرفه ای در این زمینه مشاوره های خوبی به شما می دهد.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت