خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

درمان چاقی مفرط


 
قيمت 0ريال

درمان چاقی مفرط
درمان چاقی مفرط

در واقع عمل لاغری به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک می کند تا وزن کم کنند. در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی وزن کم کند و یا دچار مشکلات و بیماری های ناشی از چاقی باشد، جراحی لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای وی باشد.

 

جراحی اسلیو معده چیست؟

جراحی اسلیو معده یکی از روش های جراحی لاغری و درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو معده شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی جراحی اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

 

پس از جراحی اسلیو معده، کمتر احساس گرسنگی می کنید

عمده ترین مزیت جراحی اسلیو معده نسبت به عمل بای پس و دیگر جراحی های کاهش وزن، کاهش احساس گرسنگی است.

در این جراحی قسمت چپ معده بریده می شود؛

یعنی همان جایی که هورمون گرلین (Ghrelin) تولید و ترشح می گردد.

هورمون گرلین علامت گرسنگی را به مغز می فرستد.

زمانی که این قسمت از معده حذف شود، فرد کمتر احساس گرسنگی خواهد کرد و مدت طولانی تری سیر خواهد ماند.

همانطور که میدانید جراحی لاغری میتواند شما از چاقی مفرط در بیاورد در صورتی که خودتان هم همکاری کنید و به نکات و دستورات دکتر مورد نظر خود عمل کنید.

 

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت