خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هوشمند سازی استخر و امکانات آن


 
قيمت 0ريال

هوشمند سازی استخر و امکانات آن
هوشمند سازی استخر و امکانات آن

سیستم کنترل از راه دور استخر

سیستم مدیریت از راه دور یک اپلیکیشن یا نرم افزار است که در گوشی تلفن همراه یا تبلت نصب می شود و شما می توانید با استفاده از آن، دستورات و تنظیمات لازم را وارد نمایید.

بیشتر بخوانید... خرید سنسور کاملا هوشمند

سیستم پاکسازی خودکار استخر

در هوشمند سازی استخر ، آب به صورت ممتد و مفیدی در گردش است و همین باعث جلوگیری از تجمع مواد شیمیایی، میکروب یا جلبک ها و همچنین مصرف بهینه انرژی می شود.

سیستم کلرزنی هوشمند

این سیستم برای اطمینان از سطح مناسب کلر آب استخر استفاده می شود. سیستم کلرزنی هوشمند میزان کلر موجود در آب را سنجیده و در صورت نیاز، کلرزنی می کند.

پمپ های هوشمند استخر

پمپ هوشمند برای استخرها یک الزام است زیرا در صورت عدم وجود آن، باید پول زیادی را برای قبوض برق پرداخت کرد؛ به طوری که استفاده از استخر برای خیلی از افراد به صرفه نخواهد بود.

نورپردازی و هوشمند سازی استخر

نورپردازی استخر معمولا سختی های خود را دارد و لامپ های تعبیه شده در استخر را فقط از ریموت های مخصوص می توان کنترل کرد. اما مجهز کردن استخر به سیستم روشنایی هوشمند شرایط را کاملا عوض می کند. در این صورت، می توان لامپ های LED را با استفاده از تلفن همراه و از راه دور روشن / خاموش و حتی میزان نور را کم یا زیاد کرد.

تمیز کردن خودکار فیلترها

در شرایط عادی، تمیز کردن فیلترها به سوئیچ کردن دستی شیرها و سپس پمپ ها نیاز دارد. استخرهای هوشمند هفته ای یکبار و به طور خودکار فیلترها را تمیز می کنند.

سنسور تشخیص دهنده میزان آب لازم

سطح آب استخر ممکن است به دلایل مختلفی همچون موارد زیر کاهش پیدا کند.

  • تمیز کردن فیلترهای اصلی شن و آهک
  • شیرجه زدن در استخر
  • تبخیر
  • آب بازی در استخر
  • و غیره

با هوشمند سازی استخر خانه خود لازم نیست نگران سطح آب استخر و پر کردن آن باشید. پمپ های هوشمند به صورت خودکار کمبود آب را تشخیص داده و به اندازه ی نیاز، آب پمپاژ می کنند.

سرپوش استخر

سرپوش استخر هم از لحاظ بهداشتی و هم از لحاظ امنیتی اهمیت ویژه ای دارد. به طور مثال اگر بچه ها در محوطه ی نزدیک استخر در حال بازی هستند، با لمس یک دکمه در گوشی خود می توانید سرپوش را باز کنید تا از افتادن ناگهانی بچه ها در آب و اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

منبع:

· خانه هوشمند اویو

· https://www.ovio.ir/shop/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت