خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

امنیت خانه های هوشمند


 
قيمت 0ريال

امنیت خانه های هوشمند
امنیت خانه های هوشمند

یکی از اصلی ترین اهداف سیستم های حفاظتی در خانه‌ هوشمند، حفاظت درونی و خود‌به‌خودی است که این یعنی امنیت خانه‌ هوشمند ، به دلیل دارا‌ بودن یک سری امکانات بالقوه می‌تواند از خود محافظت نماید. بنابراین برای رسیدن به این ایده آل، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تمام قطعات و مراحل کار، از بررسی مدارات فرمان گرفته تا تغییر و بهبود سخت افزار های‌مورد‌نیاز، با‌دقت بسیاری بازبینی و آنالیز شده‌اند.

این اقدامات منجر به رفع بسیاری از خطاها و اشتباهاتی که در سیستم های مشابه وجود دارند شده است.استفاده‌ی دو منظوره از سنسور‌های حرکتی به عنوان (روشنایی‌ هوشمند و سیستم سرقت) برای افزایش امنیت خانه می‌تواند سودمند باشد، در نتیجه کاربر می‌تواند هر قسمتی از خانه را به صورت مستقل تحت پوشش سیستم سرقت درآورد.

جهت کنترل روشنایی اتوماتیک در خانه هوشمند، از سنسورهای تشخیص حرکتی استفاده می‌گردد که این تجهیزات در صورت لزوم به‌عنوان سیستم اعلام سرقت در جهت امنیت خانه نیز کاربرد دارند. هر زمان که کاربر بخواهد، سنسورها می‌توانند تغییر کاربری داده و به عنوان سیستم اعلام سرقت به‌کار‌گرفته شوند.

سیستم امنیتی، کنترل کننده ورودی‌های منزل

مشاهده اینکه چه کسی مقابل درب منزل شما ایستاده است،با استفاده از اینترنت، تلفن یا تاچ پنل خانه ‌هوشمند شما امکان‌پذیر است. به طور کامل اتفاقات را مشاهده و ضبط نمایید.

قفل ها و سیستم های امنیتی هوشمند

یکی از المان های اصلی خانه‌ هوشمند، بهره‌گیری از قفل دیجیتال و دستگیره اثر انگشتی هوشمند به‌ جای استفاده از قفل معمولی می‌باشد که عامل تاثیر گذاری در شروع مسیر هوشمندسازی منازل و محیط پیرامون ما می‌باشد. مسیری به سوی زندگی امن و آسوده، با اطمینان و بی‌دغدغه، مسیری که نتیجه آن منتهی به لبخندی حاکی از رضایت می‌شود.

قفل‌ دیجیتال اثر‌انگشتی و دستگیره ‌هوشمند، محصولی است کـه‌بـر‌ روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت خانه و به جهت حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما نصب می‌گردد. سیستم ‌های متنوع امنیتی در این سیستم به کار رفته است.

بیشتر بخوانید...  دیتاسنتر

آرامش و امنیت خانه هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به‌وجود می‌ آورد. به بیان‌ دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی)، ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی ‌های هوشمند درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می‌نماید.

نحوه عملکرد سیستم امنیتی، به عنوان سناریو خانه‌ هوشمند

در سیستم اعلام سرقت هوشمند تعریف نمود، می‌توان چندین منطقه (zone)  هر منطقه را می‌توان به طور مجزا کنترل و مدیریت کرد و در صورت ورود سارقین به ساختمان هوشمند می‌توان به ‌راحتی محل حضور آن‌ها را تشخیص داد.

بیشتربخوانید... ریموت کنترل

برای مثال در یک خانه‌ هوشمند می توان ۳ نوع حالت سیستم امنیتی با سناریوهای مختلف به کار برد :

  • سناریو تنها در خانه : در سناریوی تنها ‌در‌ خانه، فقط مگنت هایی که جلوی درب ورودی، پنجره یا اتاق‌های خاصی که شما تنظیم نموده‌اید، فعال می‌شوند و زمانی کاربرد دارند که به‌عنوان مثال فرزند خردسال شما در خانه تنهاست.
  • خواب : در سناریوی خواب فقط سنسورهای مربوط به درب‌ ورودی فعال می‌شوند و سایر سنسورها غیر فعال می‌باشند.
  • مسافرت و ترک خانه : در این حالت تمامی سنسورها فعال شده و سیستم دزدگیر هوشمند به‌صورت کامل فعال می‌گردد. با هرگونه ورود غیر مجاز، سیستم‌ هوشمند اقدام به اطلاع‌رسانی به شما از طریق تلفن‌ همراه می‌نماید تا اقدامات مربوطه و لازم را انجام دهید. همچنین در این حالت، امکان تعریف سناریو شبیه‌ساز حضور نیز وجود دارد.

منبع: https://www.ovio.ir/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت