خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

امکانات هوشمند برای صاحبان حیوانات خانگی


 
قيمت 0ريال

امکانات هوشمند برای صاحبان حیوانات خانگی
امکانات هوشمند برای صاحبان حیوانات خانگی

امکانات خانه هوشمند برای کسانی که حیوان خانگی دارند

نظارت

با کمک دوربین های تعیبیه شده در داخل خانه که به سیسم مرکزی هوشمند شما متصل هستند میتوانید در هر کجای دنیا که هستتید تمام حرکات حیوان خانگی خود را تحت نظر داشته باشید.

بیشتربخوانید... اینترنت اشیا

سنسور حرکتی

می توانید از فناوری سنسور حرکتی هوشمند برای نظارت بر حیوانات خانگی در حالی که دور از خانه هستید استفاده کنید تا همیشه بدانید حیوان خانگی شما در کجای خانه میچرخد.

امنیت خانه هوشمند برای حیوانات خانگی

برخی از افراد به دلیل مشغله کاری که دارند فرصت پیاده روی با سگ های خود را ندارند. این افراد از اشخاص دیگر کمک میگیرند. اگر دوست ندارید کلید خانه خود را به این اشخاص بدهید میتوانید از درب ریموت دار استفاده کنید.

تنظیم دمای خانه هوشمند برای حیوانات خانگی

تنظیم ایده آل دمای خانه، حیوانات خانگی را نیز خنک و راحت نگه می دارد. این امر به ویژه در آب و هوای گرم بسیار مهم است، زیرا بیشتر حیوانات اهلی غدد عرق ندارند. به سادگی روشن کردن پنکه سقفی نیز حیوانات خانگی شما را خنک نمی کند.

سیستم روشنایی

گربه ها می توانند در تاریکی ببینند، و سگها نیز در نور کم بینایی عالی دارند. با این وجود روشنایی برای آن ها لازم و حیاتی است. از کلید روشنایی هوشمند یا سیستم های روشنایی هوشمند استفاده کنید تا به شما این امکان را بدهد در تایم های مشخصی نور خانه را روشن یا خاموش کنید. با اینکار نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی میشود  بلکه روشنایی مورد نیاز برای حیوان نیز تامین میشود.

بیشتربخوانید... هوشمند سازی مرکز داده

فیدر اتوماتیک خانه هوشمند برای حیوانات خانگی

از بین تمام محصولات جدیدی خانگی موجود در بازار، فیدرهای اتوماتیک شاید مفیدترین آنها باشند. بهترین فیدر اتوماتیک حیوان خانگی به موقع حیوانات خانگی شما را تغذیه می کند ، مواد غذایی کافی را برای سالم نگه داشتن و شادابی آنها فراهم می کند. اکنون فیدر اتوماتیک برای سگ ها ، گربه ها ، پرندگان و حتی ماهی ها در دسترس است.

دستگاه آب دهنده هوشمند

دقیقاً مانند فیدرهای هوشمند، ما آبرسان هوشمند نیز داریم. کسانی که  حیوان خانگی دارند میدانند که حیواناتشان نسبت به آب روان و چشمه آب بسیار مشتاق هستند. این آبرسان ها مانند چشمه آب عمل کرده و ظرف آب پت ها را به موقع پر میکنند. این دستگاه ها بدون اینکه به آب لوله کشی متصل باشند نیاز آب حیوانات را به طور هوشمندی تامین میکند.

بیشتربخوانید... ترموستات هوشمند

 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت