خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

امکانات و مزایای پرده هوشمند


 
قيمت 0ريال

امکانات و مزایای پرده هوشمند
امکانات و مزایای پرده هوشمند

عملکرد پرده‌ی هوشمند به کمک نیروی برق کار می‌کند. در قسمت بالایی پرده با قرار دادن چند موتور کوچک می‌توان باز و بسته کردن پرده را کنترل کرد. موتورها توان کمی مصرف می‌کنند. دستورات از طریق رابط کاربری به واحد کنترلی ارسال می‌شود. واحد کنترلی با فرستادن سیگنال‌هایی جهت حرک موتور را مشخص می‌کند. با توجه به ساختار پرده (عمودی یا افقی) نوع حرکت موتور متفاوت است. در ادامه با هوشمند سازی ساختمان اویو همراه باشید.

امکانات و مزایای پرده هوشمند 

١. راحتی و آسایش: سریع حرکت دادن پرده به چرخ‌های کوچک قسمت متحرک آسیب بزند. اگر این کار چند بار تکرار شود حتی ممکن است که پرده از ریخت بیافتد و شما مجبور به تعویض پرده شوید. بسیار خوشایند خواهد بود که بتوان از راه دور حرکت پرده‌ها را کنترل کرد.

بیشتربخوانید... ترموستات هوشمند

٢. قابلیت برنامه ریزی: یکی از امکانات بسیار عالی پرده‌ی هوشمند برنامه پذیری آن است.

٣. افزایش امنیت خانه: پرده یکی از وسایلی است که از بیرون خانه قابل مشاهده است. اگر شما قصد سفر داشتید می‌توانید با تنظیم زمان باز و بسته شدن پرده هوشمند تا حدی امنیت منزلتان را افزیش دهدید. این کار باعث می‌شود از بیرون خانه به نظر برسد که کسی داخل هست و پرده‌ها را می‌کشد.

۴. هماهنگی با سایر لوازم: با هوشمند کردن سایر وسایل مانند سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و … حتما پرده‌های منزل را نیز هوشمند کنید. هارمونی و هماهنگی ایجاد شده در منزل باعث افزایش احساس آرامش می‌شود.

۵. صرفه جویی در مصرف انرژی: در زمانی که نور خورشید وجود دارد با باز شدن پرده‌ها از نور خورشید برای روشنایی منزل می‌توان استفاده کرد. با همین کار ساده در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می‌شود.

۶. بالا رفتن ارزش ریالی خانه: قطعا با هوشمند سازی وسایل و منزل ارزش مالی خانه بالاتر می‌رود.

انواع پرده هوشمند

پرده‌های موجود در بازار دو دسته هستند. پرده‌هایی که حرکت آنها به صورت افقی است. بخش دوم نیز پرده‌هایی که حرکت آنها به صورت عمودی است. به اصطلاح بالا و پایین می‌روند. تفاوت زیادی در ساختار و عملکرد پرده‌ها وجود ندارد. تمامی آنها از قسمت‌های یکسانی تشکیل شده‌اند. تنها تفاوت آنها جهت حرکتی پرده است.

بیشتربخوانید... ریموت کنترل

 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت