خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کلید و پریز هوشمند


 
قيمت 0ريال

کلید و پریز هوشمند
کلید و پریز هوشمند

کلید ها و پریزهای هوشمند به شما این امکان را می‌‏دهند تا با فشار یک دکمه یا با یک برنامه ساده، چراغ‌ها و لوازم الکتریکی خود را کنترل کنیدکلید و پریز هوشمند با برنامه‌ای که در تلفن همراه یا رایانه نصب می‌‏شود، به شما امکان می‌‏دهد تا از راه دور سیستم را کنترل کنید.

پریز هوشمند چگونه کار می‌کند

پریزهای هوشمند را می‌‏توان به پریز دیواری متصل کنید. این دستگاه معمولی خانه شما را به یک خانه هوشمند تبدیل خواهد کرد. این پریزها از طریق بلوتوث یا Wi-Fi به تلفن همراه شما متصل می‏‌شوند. زمانی که خارج از خانه هستید، می‌توانید پریزها را کنترل کنید. با استفاده از این پریزهای هوشمند می‌توانید ماشین لباسشویی، چراغ های اتاق، پنکه های سقفی، دستگاه قهوه ساز و بسیاری از دستگاه های الکتریکی خود را کنترل کنید.

کلید هوشمند چگونه کار می‌کند

کلیدهای هوشمند با استفاده از جعبه‌های دیواری نصب می‌‏شوند. این کلیدها به شما در کنترل روشنایی منزل کمک می‏‌کنند. کلیدهای هوشمند از طریق اینترنت به موبایل متصل می‏‌شوند. با استفاده از اپلیکیشنی که روی موبایل خود نصب کرده اید روشنایی خانه را کنترل کنید. می‌توانید از این کلیدها برای کنترل لوازم منزل خود از هر جایی که می‏خواهید استفاده کنید.

اینترنت اشیا

کاربرد کلید و پریز هوشمند

کلید و پریز هوشمند مصرف انرژی را به صورت چشمگیری کاهش میدهند. علاوه بر خانه‌های مسکونی در بیمارستان‌ها و هتل‌ها نیز می‌تواند کاربرد داشته باشد. در ادامه به چند نمونه از کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد.

بیمارستان های هوشمند: استفاده از کلیدها و پریزهای هوشمند در بیمارستان موجب می‌‏شود تا هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی به حداقل برسند. همچنین استفاده از کلید و پریزهای هوشمند باعث بهبود در عملکرد لابراتوارها و سیستم‌های بیمارستان می‌‏شود. با تنظیم برنامه زمانبندی کلید و پریزهای هوشمند، می‌‏توان روشنایی اتاق بیماران و راهروهای بیمارستان را از هر جایی مدیریت کرد.

هتل‌های هوشمند: هتل‌ها به دلیل روشنایی بیش از اندازه مجبور به پرداخت هزینه‌های فراوانی می‌شوند. با نصب پریز و کلید هوشمند، هزینه‌های مصرف انرژی به صورت چشمگیری کاهش می‌‏یابد. به طور مثال مسافران هنگام خارج شدن از اتاق خود فراموش می‏‌کنند لامپ های اتاق را خاموش کنند، کلید هوشمند این امکان را دارد که تشخیص بدهند کسی در اتاق نیست و به صورت خودکار جریان برق را قطع کند.

بیشتربخوانید.... سیستم امنیتی هوشمند

کلید و پریز هوشمند چه قابلیت‌هایی دارند؟

١. کنترل از راه دور

٢. مدیریت مصرف دستگاه‌های متصل

٣. بالا بردن امنیت

بیشتربخوانید... هوشمند سازی دیتاسنتر

 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت