خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ساخت خانه های هوشمند


 
قيمت 0ريال

ساخت خانه های هوشمند
ساخت خانه های هوشمند

اگر می خواهید خانه خود را به خانه هوشمند تبدیل کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

نیازهای خود را قبل از شروع خرید ارزیابی کنید

قبل از خرید تجهیزات به صورت کامل به وارسی خانه خود بپردازید و فکر کنید که یک خانه هوشمند به چه چیز هایی نیاز دارد. نیازها را دسته بندی کنید مانند روشنایی، کنترل، امنیت و . . . بعد اولویت بندی را شروع کنید.

بیشتر بخوانید... پرده هوشمند 

سازگاری را در ذهن داشته باشید
یکی از مزایای بسیاری از فناوری های هوشمند همگام سازی دستگاه ها و تجهیزات است، اما این تنها در صورت سازگاری امکان پذیر است.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما مجبورید همه تجهیزات یا خدمات را از یک ارائه دهنده خریداری کنید. برخی از سیستم ها مانند Apple Homekit و Google Home با محصولات خارج از خط تولید خود سازگار هستند.

بیشتربخوانید... هوشمند سازی دیتاسنتر

بلندگوی هوشمند برای استفاده در آینده

نکته مهم بعدی در مورد فناوری خانه های هوشمند بلندگوهای هوشمند تعاملی است. این بلندگوهای فعال کننده صدا و Wi-Fi به عنوان دستیار مجازی جدید لقب گرفته اند که نوید می دهد زندگی در خانه را آسان تر می کند.

Amazon’s Echo سال گذشته موج های بزرگی ایجاد کرد زیرا کاربران بیشتری این فناوری را به شما اجازه می دهند سوالی را بپرسید و بلافاصله پاسخ دهید. همچنین می توانید دستورات صوتی داشته باشید.

بیشتربخوانید... اینترنت اشیا

بدانید چگونه خانه هوشمند خود را کنترل خواهید کرد

سه روش رایج برای کنترل تجهیزات خانه های هوشمند از طریق تلفن هوشمند، ساعت هوشمند و تبلت است. برخی از سیستم ها همچنین دارای یک توپی هستند که می تواند در خانه برای کنترل دستگاه ها استفاده شود.
هر ارائه دهنده برنامه های خاص خود را با رابط ها و ویژگی های منحصر به فرد دارد. در صورت امکان ، به آنها آزمایشی دهید تا ببینند کدام یک بهترین کاربرد را دارد.

روتر را فراموش نکنید

بدون روتر بی سیم برای ارائه Wi-Fi ، دستگاه های خانه هوشمند شما نمی توانند کار خود را انجام دهند. اما دلیل واقعی به روزرسانی روتر شما امنیت بیشتر است. با هر نوع فناوری جدید مبتنی بر اینترنت، همیشه خطر ورود هکرها به سیستم شما وجود دارد.
برخی از روترها امنیت برتر همراه با اتصال قوی تر برای همه دستگاه های اضافی را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید... ریموت کنترل

 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت