خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتباط خانه هوشمند و اینترنت اشیا


 
قيمت 0ريال

ارتباط خانه هوشمند و اینترنت اشیا
ارتباط خانه هوشمند و اینترنت اشیا

با توجه به اینکه تکنولوژی اینترنت اشیا علمی تازه است و تحقیقات و سرمایه گذاری صنایع و حتی دولت ها این امکان وجود دارد که در آینده ای نچندان دور شاهد شهر های پیشرفته و ساختمان های کاملا هوشمند باشیم. این امر باعث مدیریت منابع خام و کاهش آلودگی ها و هزینه می انجامد. در پایان هدف اصلی این تکنولوژی بالاتر بردن کیفیت زندگی مردم می باشد.

بیشتربخوانید... هوشمند سازی دیتاسنترها

ارتباط هوشمند سازی ساختمان و اینترنت اشیا

حالا که با اینترنت اشیا و تعریف خانه هوشمند آشنا شدید به ارتباط میان این دو می پردازیم. این ارتباط به این صورت است که سنسورها و کنترل کننده های خانه هوشمند بر بستر اینترنت بنا شده اند. به معنای دیگر زیربنای خانه هوشمند اینترنت اشیا است. همین بستر و تکنولوژی باعث می شود که به توان در هر جایی و در هر زمانی به این امکانات دسترسی داشت و آنها را کنترل کرد.

اجرای هوشمند سازی
این فرایند پروسه پیچیده ای ندارد. گاها به این ترتیبی که ذکر می کنیم اتفاق می افتد یا گاها بنابه نیاز مشتری تغییراتی در آن ایجاد می شود.
١سیستم روشنایی برای خانه هوشمند: ابتدا به این سیستم پرداخته می شود. نور پردازی لازم انجام می شود. در مکان های مورد نیاز سنسور نصب می شود و برای سیستم برنامه ریزی می شود.
٢امنیت خانه هوشمند : در صورت نیاز و بنابه خواسته مشتری دوربین های مدار بسته نصب می شودقفل های هوشمند روی درب ها نیز نصب می شود. نحوه کنترل و دسترسی سیستم امنیتی تعریف می شود.
٣پرده کنترلی مناسب خانه هوشمند : این بخش از بخش های مورد علاقه من است. این سیستم این امکان را به وجود می آورد که پرده ها در ساعت معینی یا هر وقت که شما بخواهید جمع یا باز شوند.
۴سیستم آبیاری هوشمند : در صورت نیاز می توان سیستم آبیاری مناسبی برای باغچه یا باغ تعریف کرد. که موجب کاهش مصرف آب و آبیاری بهینه می شود.
۵سیستم تهویه برای هوشمند سازی سرور : شامل سیستم گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع می باشد. این امکان وجود دارد که سیستم های تهویه با نگه داشتن حرارت منزل در درجه ای معین هم کاهش هزینه ها و مصرف انرژی و هم راحتی و آسایش شما را به ارمغان آورد.

کنترل خانه هوشمند
چند رابط کاربری برای این امر موجود است.
١. دستیار صوتی گوگل
٢. الکسا از آمازون
٣. سیر از شرکت اپل 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت