خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

۵ ترفند ساده اما موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو


 
قيمت 0ريال

۵ ترفند ساده اما موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو
۵ ترفند ساده اما موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو

ماندگاری رنگ مو دغدغه بسیاری از خانم‌هاست و از این رو همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند رنگ موی خود را مانند روز اول نگه دارند. همانطور که می‌دانید، رنگ مو به مرور زمان درخشندگی خود را از دست داده و خواه ناخواه تغییر می‌کند.

روش هایی که موجب افزایش ماندگاری رنگ مو می شود

۱- از شستشوی بیش از حد موها پرهیز کنید

انواع رنگ و مش هر اندازه که با کیفیت باشد اما به عنوان یک عامل خارجی بر روی موهای شما قرار می‌گیرد. از همین رو با هر بار شستشو، مقاومت آن کاهش می‌یابد. در نظر داشته باشید که قبل از رنگ کردن موها و دقیقا پس از آن نیازی به استحمام نیست. سعی کنید موهایتان را ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن بشویید که موها کمی چرب باشد. پاک کردن لک رنگ روی پوست کار دشواری است. قبل از شروع کار نکات مهم را رعایت کنید. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

۲- محصولات معتبر می‌توانند به ماندگاری رنگ مو کمک کنند

موها سهم بسزایی در زیبایی شما خواهند داشت. برای اینکه بتوانید آن را به راحتی بیارایید لازم است تا از محصولات مناسب استفاده کنید. رنگ موها عموما شیمیایی هستند و می‌توانند به صورت مستقیم بر روی موها تاثیر داشته باشند. به همین در زمان خرید رنگ مو باید بسیار دقت کنید. رنگ مو، اکسیدان، تونر مو و … را از برندهای معتبر خریداری کنید. برای اینکه موها در پروسه رنگ کردن، با کمترین آسیب روبرو شوند، لازم است ابتدا رنگ را بر روی بخش کوچکی از موها تست کرد.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد

۳- از ابزارهای حرارتی استفاده نکنید

در نظر داشته باشید که گرما باعث آسیب رساندن به رنگ مو می شود. لذا یکی از روش های ماندگاری رنگ مو، خشک نمودن موها به حالت طبیعی است. این مورد در خصوص شستشو مو با آب گرم نیز صادق است.

۴. از موهایتان در برابر نور خورشید محافظت کنید

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث رنگ پریدگی موهایتان شود، نور خورشید است. اشعه های مضر نور خورشید نه تنها باعث انواع آسیب‌های پوستی می‌شوند، بلکه به پیاز مو آسیب رسانده و ماندگاری رنگ مو را کاهش می‌دهند.

جهت آشنایی با آموزش بافت مو کلیک کنید.

۵. قبل از رفتن به استخر، موهایتان را با آب شهری خیس کنید

کلر دشمن رنگ موهای شماست. بنابراین برای افزایش ماندگاری رنگ موهایتان باید از کلر دوری کنید. برای این منظور توصیه می‌شود که قبل از رفتن به استخر، موهایتان را با آب شهری یا آب معدنی خیس کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش گریم

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت