خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتخاب مدل شینیون عروس بر اساس فرم صورت


 
قيمت 0ريال

انتخاب مدل شینیون عروس بر اساس فرم صورت
انتخاب مدل شینیون عروس بر اساس فرم صورت

مدل شینیون عروس یکی از مهمترین فاکتورهای میکاپ و آرایش عروس است که می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر عروس خانم‌ها ایجاد کند. در ادامه با مجله ورزش سلامتی و رژیم غذایی جیم جو همراه باشید.

جهت آشنایی با حرفه ای ترین دوره های آموزش آرایشگری اینجا کلیک کنید.

انتخاب مدل شینیون عروس بر اساس فرم صورت و چهره

۱. شینیون عروس با صورت بیضی

صورت بیضی مناسب‌ترین و استانداردترین فرم صورت است. اگر صورت را از بالا به پایین به سه بخش تقسیم کنیم، تمام بخش‌ها به یک اندازه خواهند بود. در این نوع چهره‌ها عموما چانه زاویه‌دار نیست و استخوان‌های فک یا گونه به وضوح دیده نمی‌شوند. در واقع اجزا به صورت کاملا یکنواخت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. برای شینیون عروس با صورت بیضی شکل می‌توان از انواع مدل‌های باز یا بسته استفاده کرد.

۲. شینیون عروس با صورت مستطیلی

در این نوع چهره‌ها، فک و شقیقه‌ها زاویه‌دار هستند و گونه‌ها خیلی برجسته نیستند. معمولا صورت‌های مستطیلی از دور استخوانی به نظر می‌رسند. البته زاویه‌دار بودن فک خود یک فاکتور مثبت است و امروزه طرفداران بسیاری دارد. برای آرایش این نوع صورت‌ها و انتخاب شینیون مناسب آن، باید مدل‌هایی را در نظر بگیرید که صورت را پر و حجیم نشان می‌دهند. لذا برای شینیون عروس با صورت مستطیلی بهتر است مقداری از موها در کنار چانه و دو طرف سر رها شود.

۳. شینیون عروس با صورت مثلثی

به صورت‌های مثلثی، معمولا صورت‌های قلبی نیز گفته می‌شود. در این نوع چهره‌ها، شقیقه‌ها و استخوان پیشانی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند و گونه‌ها پهن و برآمده هستند. البته نوع دیگری از فرم مثلثی نیز وجود دارد که به آن مثلث وارونه گفته می‌شود. اگر صورت عروس به صورت مثلث وارونه باشد، برای شینیون موهای آن باید از مدل‌هایی استفاده کرد تا پهنای پیشانی کمتر شود و حجم موها در قسمت فک و چانه افزایش یابد. شینیون های باز یا مواردی که در بالای سر دارای بافت‌های درشت هستند، گزینه‌های خوبی برای این فرم صورت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید... آموزش اکستنشن مو

۴. شینیون عروس با صورت گرد

اگر طول و عرض صورت با یکدیگر برابر باشد و برجستگی استخوان‌ها همگی یکنواخت دیده شوند، آن صورت در دسته صورت‌های گرد قرار می‌گیرد. در این نوع چهره‌ها برای شینیون عروس می‌توان از مدل‌هایی استفاده کرد که صورت را کشیده تر و لاغرتر نشان بدهد. برای صورت‌های گرد می‌توان از انواع شینیون های بالای سر استفاده کرد که طول چهره افزایش یابد.

منبع: https://www.almasneshansalon.com/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت