خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

با مصرف این 6 ماده غذایی به هیدراته شدن پوست خود کمک کنید


 
قيمت 0ريال

با مصرف این 6 ماده غذایی به هیدراته شدن پوست خود کمک کنید
با مصرف این 6 ماده غذایی به هیدراته شدن پوست خود کمک کنید

هیدراته نگه داشتن پوست در فصل های گرم از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست می شود. جهت شرکت در دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان کلیک کنید.

جهت آشنایی با دوره آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

هیدراته شدن پوست به کمک رژیم غذایی:

نوشیدن آب می تواند تا حد زیادی دغدغه افراد برای مرطوب نگه داشت پوست را برطرف نماید. از سوی دیگر میوه و سبزیجات خود معدن اصلی آب هستند و با گنجاندن آنها در رژیم غذایی می توان تا حد زیادی کمبود آب را جبران نمود.

۱- مصرف هندوانه:

هندوانه میوه ای است که بیش از ۹۰ درصد آن از آب تشکیل شده است. این میوه می تواند موجب باطراوت نشان دادن پوست گردد. از سوی دیگر باعث هیدراته نگه داشتن پوست نیز می شود.

بیشتر بخوانید... آموزش ناخن کار حرفه ای

۲- مصرف خیار:

خیار نیز یک میوه ای است که در هیدراته نگه داشتن پوست بسیار موثر است. ۹۵ درصد از این میوه، آب می باشد. خیار علاوه بر اینکه به صورت خوراکی برای پوست بسیار مفید است، در ماسک های صورت نیز کاربرد فراوانی دارد.

۳- مصرف پرتقال:

پرتقال از دیگر میوه هایی است که برای هیدراته شدن پوست، به رژیم غذایی اضافه خواهد شد. حدود ۸۰ درصد از ترکیبات پرتقال را آب تشکیل می دهد. باید در نظر داشت که ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در این میوه موجب می شوند تا مقاومت بدن افزایش یابد. آ

۴- مصرف کرفس و کاهو:

اگر از خشکی پوست رنج می برید، استفاده از کرفس و کاهو می تواند یک داروی اعجاب انگیز برای هیدراته نگه داشتن پوست باشد. ۲۹ درصد از کاهو و کرفس از آب تشکیل شده است.

۵- مصرف پروتئین کافی:

یکی از دلایل خشک شدن پوست و کشیدگی آن، کمبود میزان پروتئین در بدن است. البته با توجه به بالا تر رفتن سن، این مورد کاهش یافته و باعث خشکی می شود.این مورد با چین و چروک دور چشم مشاهده می شود.

۶- مصرف موز:

افرادی که رژیم های سخت می گیرند و یا ورزش های سنگین انجام می دهند، در معرض خشکی پوست قرار دارند زیرا میزان زیادی از آب بدن را به همراه تعریق از دست می دهند. برای این افراد، پتاسیم می تواند جایگزین خوبی باشد تا به هیدراته نگه داشتن پوست کمک نماید.

منبع:

almasneshansalon

مجله ورزش، سلامت و رژیم غذایی جیم جو

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت