خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رنگ های جذاب برای آرایش نوروز


 
قيمت 0ريال

رنگ های جذاب برای آرایش نوروز
رنگ های جذاب برای آرایش نوروز

موسسه پنتون هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند. اما امسال، با توجه به شرایط سختی که کرونا و قرنطینه خانگی به تمام مردم دنیا تحمیل کرده، رنگ سال ۱۴۰۰ به صورت ترکیبی انتخاب شده است. در ادامه درباره این رنگ ها بیشتر توضیح می‌دهیم و مدل های زیبا و جذاب آرایشی با این رنگ ها را به شما معرفی می‌کنیم. با بهترین مجله ورزش سلامتی و رژیم غذایی همراه باشید.

رنگ سال ۱۴۰۰ چیست؟

امسال رنگ زرد روشن و خاکستری به عنوان رنگ سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند. ترکیب این دو رنگ مستقل در کنار هم می‌تواند استقامت و امید به زندگی را به مردم دنیا منتقل کند. با اینکه رنگ زرد روشن به عنوان رنگ شاخص برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، اما می‌توان از سایر تناژهای رنگ زرد مانند زرد تیره نیز استفاده کرد. برای رنگ خاکستری نیز می‌توانید از تمام طیف های رنگ خاکستری و طوسی برای دکوراسیون منزل، لباس، و آرایش خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... دوره های آموزش آرایشگری با مدرک فنی حرفه ای

رنگ زرد، رنگ سال ۱۴۰۰

رنگ زرد یادآور خورشید و نشانه گرمی، سرزندگی، و رشد و شکوفایی است. رنگ زرد در شرایطی که ویروس کرونا زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است،‌ می‌تواند روزنه امید و گرمای آرامش بخشی در دل مردم ایجاد کند. از این رنگ می‌توانید به تنهایی یا در ترکیب با رنگ خاکستری در آرایش چشم، لاک ناخن، یا حتی رنگ موی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش حرفه ای تاتو صورت

رنگ خاکستری، رنگ سال ۱۴۰۰

خاکستری در دسته رنگ های خنثی قرار می‌گیرد. این رنگ بین رنگ سیاه و سفید قرار دارد و نماد سکون، مقاومت، و آرامش است. رنگ خاکستری یکی از ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۰ می‌باشد که طرفدارهای بسیاری نیز دارد. از این رنگ می توانید برای سایه چشم، و مانیکور ناخن های خود نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن

ترکیب رنگ خاکستری و زرد

دلیل انتخاب دو رنگ زرد و خاکستری به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ به شرایط سخت بیماری سال گذشته مربوط می شود. ترکیب این دو رنگ پیام آور استفامت و پایداری در برابر مشکلات و داشتن انرژی و انگیزه برای ادامه زندگی است. از نظر بصری نیز رنگ زرد و خاکستری ترکیب بسیار جذاب و زیبایی را ایجاد می‌کند که می‌تواند در تمام بخش های زندگی ما کاربرد داشته باشد.

منبع: آموزشگاه آرایشگری الماس نشان

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت