خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نکات طلایی برای انتخاب بهترین جنس برس مو


 
قيمت 0ريال

نکات طلایی برای انتخاب بهترین جنس برس مو
نکات طلایی برای انتخاب بهترین جنس برس مو

برس مو برای صاف کردن، باز کردن گره‌ها، و حالت بخشیدن به موها استفاده می‌شود. امروزه برس ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که هرکدام برای نوع خاصی از موها طراحی شده‌اند. برای مثال برس‌های مخصوص موهای نازک، ضخیم، نیمه ضخیم، فر، وز، موهای موخوره دار، و موهای پرپشت و بلند. جنس بدنه برس‌ها می‌تواند چوبی، پلاستیکی، یا فلزی باشد. دندانه آن‌ها نیز از الیاف طبیعی، چوب، فلز، و پلاستیک شاخته می‌شود. در ادامه با مجله ورزش، سلامتی و رژیم غذایی همراه باشید.

بیشتربخوانید... دوره های آموزش آرایشگری

آشنایی با انواع برس مو

۱. برس مو مناسب برای موهای نازک

اگر جنس موهای شما بسیار نازک بوده و سریعا چرب می‌شود، بهتر است از برس‌هایی استفاده کنید که جنس دندانه‌های آن از موهای طبیعی باشد.

۲. برای موهای دارای موخوره

بسیار اتفاق می‌افتد که موها به دلیل رنگ کردن‌های بسیار دچار خشکی و شکنندگی می‌شوند یا اصطلاحا موخوره می‌گیرند. لذا اگر ساقه موهای شما دچار آسیب شده است، از برس‌هایی استفاده کنید که بسیار نرم بوده و فشار زیادی به موها وارد نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید... آموزش ترمیم اکستنشن مژه

۳. برای موهای ضخیم

برای افرادی که دارای موهای ضخیم و پرپشت هستند، پیشنهاد می‌شود از برس‌هایی استفاده کنند که دندانه های پلاستیکی دارند. دندانه این برس ها از جنس نایلون تولید شده و دارای مقاومت بالایی هستند.

۴. برس مخصوص موهای نیمه ضخیم

برخی از افراد دارای موهای ضخیم نیستند اما حجم موهای آن‌ها در حدی است که برس های مویی به راحتی نمی توانند در آن‌ها نفوذ کنند. در این شرایط لازم است از برس هایی استفاده کنند که دندانه های ترکیبی از مو و پلاستیک دارند.

۵. برس مو برای موهای فر

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که موهای فر و خشک نیازی به برس کشیدن ندارند. اما باید در نظر داشت که برس کشیدن موهای فر با برس های چوبی نه تنها به موها آسیبی وارد نمی‌کند، بلکه دردسر های برس کشیدن موهای فر را نیز به صورت کامل از بین می‌برد.

جهت کسب اطلاعات پیرامون آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

۶. برس مخصوص موهای وز

بسیاری از افراد با مشکل وز شدن موها روبرو هستند. جالب است بدانید که استفاده از برس نامناسب می‌تواند باعث وز شدن مو های شما شود. بهترین انتخاب برای موهایی که مستعد وز شدن هستند، برس هایی هستند که الکتریسیته ساکن ایجاد نمی‌کنند.

۵. برس مو برای سشوار موهای پرپشت و بلند

برای براشینگ موی بلند و پرپشت و حالت دادن به آن‌ها پیشنهاد می‌شود از برس های فلزی استفاده کنید.

منبع: آموزشگاه آرایشگری الماس نشان در تهران

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت