خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

جلوگیری از جوش های ناشی از ماسک زدن


 
قيمت 0ريال

جلوگیری از جوش های ناشی از ماسک زدن
جلوگیری از جوش های ناشی از ماسک زدن

عرق و باکتری که به دلیل ماسک زدن بر روی صورت جمع می شوند، می‌توانند عامل جوش و آکنه باشند. بیشتر این جوش ها در اطراف بینی، چانه و لب‌ها دیده می‌شود. البته لازم ب ذکر است که گرما و فشار نیز التهابات فوق را تحریک می‌کنند. برخی افراد تصور می‌کنند که آرایش کردن و استفاده از کرم های ضدآفتاب در زمان ماسک زدن، احتمال بروز جوش را کم‌تر می‌کند. اما واقعیت خلاف این باور است، زیرا موارد آرایشی اگر به درستی انتخاب شوند باعث متعادل شدن چربی پوست می‌شوند. مرطوب کننده ها و ضد آفتاب هایی که در ساختار آن‌ها از دی اکسید تیتانیوم و روی استفاده شده است، به راحتی می‌توانند التهاب‌های پوستی را کنترل کنند.

جهت آشنایی با دوره های حرفه ای آموزش آرایشگری بر روی لینک کلیک کنید.

اگر مجبور هستید برای مدت طولانی از ماسک استفاده کنید، برای جلوگیری از جوش زدن و سایر مشکلات پوستی لازم است به موارد زیر توجه کنید:

بیشتر بخوانید:

· دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

· آموزش حرفه ای تاتو صورت

۱. ماسک خود را تمیز نگه دارید

اگر ماسک خود را به صورت مداوم تعویض کنید، تحریک‌ها و التهاب های پوستی تا حد زیادی کنترل می‌شوند. اگر از ماسک های پارچه ای استفاده می‌کنید، لازم است آن‌ها را با مواد شوینده به خوبی شستشو داده و ضدعفونی کنید.

۲. از شوینده‌های مناسب استفاده کنید

اگر شرایط به گونه ای است که ماسک زدن برای شما حیاتی است، لازم است از یک پاک کننده مناسب برای پوست خود استفاده کنید. استفاده از پاک کننده هایی که دارای سالیسیلیک اسید هستند، گزینه خوبی خواهند بود.

۳. از شستشوی مکرر صورت غافل نشوید

یک راهکار بسیار آسان و البته کارآمد برای درمان جوش ناشی از ماسک زدن، شستن مکرر صورت است. توصیه می‌شود حداقل روزانه دو بار صورت خود را شستشو داده و از محصولاتی چون بنزوئیل پروکساید برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید. 

۴. مرطوب کننده ها را از خاطر نبرید

برای محافظت از پوست خود می‌توانید از مرطوب کننده های ساده بهره ببرید که سبک بوده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند. البته اگر پوست شما چرب است، این راه حل نمی‌تواند برای شما مفید باشد.

۵. از محصولات آرایشی سبک استفاده کنید

اگر عادت دارید همیشه آرایش کنید، در زمان ماسک زدن تلاش کنید از آرایش های سبک و پودر هایی استفاده کنید که سریعا جذب پوست می‌شوند.

۶. یک ماسک مناسب انتخاب کنید

خرید یک ماسک خوب می‌تواند از پوست صورت شما در برابر جوش و آکنه مراقبت کند.

منبع: almasneshansalon

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت