خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

صابون ابرو


 
قيمت 0ريال

صابون ابرو
صابون ابرو

طبق جدید ترین مدهای جهانی تقریبا از سال 2019 مدل ابروهای نازک و تمیز کنار گذاشته شد و ابروهای نچرال شانه خورده که اصطلاحا مدل هاشوری نامیده می شد بسیار ترند شد. با این تغییر در مد، لوازم آرایشی متفاوتی هم به بازار آمد تا راحت تر جلوه زیبایی به ابروها و درنهایت صورت شما بدهد.

بیشتربخوانید... آموزش آرایشگری زنانه فنی حرفه ای

صفر تا صد استفاده از صابون ابرو

اخیرا لوازم آرایشی زیادی برای ابرو تولید و وارد بازار شده است که یکی از این لوازم آرایش بسیار پرکاربرد صابون های ابرو می باشد .از دیگر لوازم آرایشی که برای ابرو تولید شده اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ژل ابرو , سایه ابرو , ریمل ابرو و… که هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند و برای آرایش ابرو از آنها استفاده می کنند.

اولین و اصلی ترین کاربرد این محصول، مرتب کردن و محکم کردن موهای ابرو میباشد که نوعی نظافت ابرو به حساب می آید. این محصول جایگزین مناسب برای ژل ابرو است. در هنگام خرید صابون ابرو باید به این نکته که حتما حاوی گلیسیرین باشد توجه کرد چون داشتن گلیسیرین باعث می شود که در هنگام استفاده از آن ابرو شما دچار سوزش نشود و حالت ابرو به خوبی حفظ شود.

بیشتر بخوانید:

· آموزش حرفه ای تاتو صورت

· دوره پاکسازی پوست فنی حرفه ای

نکاتی که در انتخاب صابون ابرو باید به آن توجه کنید

· صابون باید ملایم باشد

· از شانه زدن زیاد ابرو خودداری کرد

· به PH صابون دقت کنید

کاربرد های صابون ابرو

برای داشتن ابروهای خوب و مرتب باید از صابون ابرو استفاده کنید. در ابتدا برای استفاده از صابون ابرو باید بدانیم به چه وسایلی احتیاج داریم. تمام چیزی که شما نیازدارید یک قلموی مخصوص شانه زدن ابرو و یک صابون ابرو است . مراحل استفاده بسیار ساده است ،در اول کار باید صورت خود را با شوینده مخصوص خود بشویید وخشک کنید، بعد برس نرمی که برای ابروی خود استفاده می کنید را خیلی کم مرطوب کنید و به صابون آغشته نمایید و به ابروهای خود بکشید و به آنها نظم دهید .

لیفت ابرو

برای این که لیفت ابرو با صابون ابرو انجام دهید باید در ابتدا از یک صابون که حاوی گلیسیرین است استفاده کنید و با یک برس مرطوب ابروها را به بالا لیفت داده و زیبا کرد . البته باید توجه کنید که لیفت ابرو با این روش به صورت موقت میباشد و اگر قصد لیفت دائمی و طولانی مدت ابروهایتان را دارید میتوانید از آموزش لیفت ابرو استفاده کنید.

منبع: الماس نشان

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت