خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نکات مهم برای آرایش پوست روشن


 
قيمت 0ريال

نکات مهم برای آرایش پوست روشن
نکات مهم برای آرایش پوست روشن

رنگ پوست افراد بسیار متنوع است و تکنیک‌های آرایشی و مراقبتی هریک نیز با دیگری تفاوت دارد. اگر رنگ پوست شما روشن است،‌ نمی‌توانید از رنگ‌ها و سبک آرایشی دوست خود که پوست سبزه دارد، استفاده کنید. بلکه باید رنگ و تن پوست خود را بشناسید و با توجه به آن لوازم آرایشی و نوع آرایش خود را تعیین کنید. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان در تهران همراه باشید.

۱. ضدآفتاب را فراموش نکنید

اولین و مهم‌ترین نکته در آرایش و مراقبت از پوست‌های روشن، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب یا محصولات آرایشی دارای spf است. زیرا پوست‌های روشن در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید حساس‌تر هستند و احتمال ایجاد لکه‌های پوستی و حتی آفتاب سوختگی در آن‌ها بیشتر از سایر پوست‌هاست.

جهت شرکت در دوره های آموزش پوست کلیک کنید.

۲. رنگ رژگونه مناسب خود را انتخاب کنید

انتخاب رژگونه مناسب پوست‌های روشن کمی دشوار است. شما باید از رژگونه‌های خیلی تیره فاصله بگیرید. همچنین باید رنگی را انتخاب کنید که مناسب تن پوست شما باشد. برای اینکه به رنگ پوست خود گرما و لطافت بیشتری ببخشید، می‌توانید از رژگونه‌های صورتی، هلویی، مرجانی و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

۳. از آرایش چشم غلیظ بپرهیزید

در این پوست‌ها اگر از سایه‌های تیره یا آرایش چشم غلیظ استفاده کنید، باعث خواهید شد که صورت شما مریض و کبود به نظر برسد. از سوی دیگر سایه‌های صورتی رنگ نیز می‌توانند حالت بیمار و رنگ پریده به صورت شما بدهند. برای افرادی که دارای پوست روشن و سفید هستند، پیشنهاد می‌شود که از رنگ های برنزی یا طوسی روشن برای سایه چشم استفاده کنند. البته اگر تن پوست صورت شما سرد است، می‌توانید از رنگ‌های متالیک نیز به عنوان سایه چشم بهره ببرید.

سعی کنید از یک خط چشم ملایم استفاده کنید. البته این موضوع واقعاً به رنگ موی شما بستگی دارد. اگر مو و مژه‌های تیره و پوستی روشن دارید، به احتمال زیاد هنوز خط چشم مشکی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن

۴. در انتخاب رنگ رژلب آزادانه عمل کنید

اگر رنگ پوست شما روشن و سفید است،‌ در رابطه با انتخاب رژلب قدرت عمل بالایی دارید. در واقع افرادی که پوست روشنی دارند، می‌توانند از هر رژلبی استفاده کنند. اما عموما برای سازگاری لب‌ها با گونه‌ها، پیشنهاد می‌شود که از رنگ رژلبی استفاده کنید که صورتی یا هلویی باشد. البته برای افرادی که پوست آن‌ها تن سردی دارد، رژلب های مرجانی نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود. (آموزش حرفه ای تاتو صورت)

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت