خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اکسیژن تراپی صورت چیست؟


 
قيمت 0ريال

اکسیژن تراپی صورت چیست؟
اکسیژن تراپی صورت چیست؟

اکسیژن تراپی یکی از روش های تقویت و مراقبت از پوست می باشد که از طریق آن کلاژن سازی پوست افزایش می یابد. در این روش درمانی تلاش می شود تا مواد مغذی پوست و اکسیژن توسط دستگاهی به لایه های بیرونی پوست وارد شوند. معمولا عصاره مفید گیاهان، اکسیژن، مواد معدنی و ویتامین ها از این طریق وارد پوست می شوند. نتیجه این درمان، پوست شاداب و زیبا،‌ شفاف و نرم خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دورهه ای آموزش آرایشگری کلیک کنید.

اکسیژن تراپی صورت چیست؟

این روش درمانی برای تغذیه پوست و رشد کلاژن طراحی شده است. دستگاهی که در این روش استفاده می‌شود، می‌تواند مولکولهای اکسیژن غلیظ شده را به داخل اپیدرم (لایه خارجی پوست) تزریق کند. اکسیژنی که در این روش به در صورت و گردن شما تزریق می‌شود با ویتامین ها، مواد معدنی، مواد مغذی ضروری و عصاره های گیاهی القا شده است.

بیشتر بخوانید... آموزش پوست

چرا به اکسیژن تراپی صورت نیاز دارم؟

همانگونه که می دانید، سلول های بدن برای سالم بودن و رشد کردن نیاز به اکسیژن دارند. پوست نیز از این قاعده مستثنی نیست. لذا هر اندازه اکسیژن به لایه های عمیق تری وارد شود، عملکرد سلول‌ها نیز بهتر خواهد بود و پوست سالم‌تر و درخشان‌تر می‌شود.

جهت کسب اطلاعات پیرامون آموزش اکستنشن مژه اینجا کلیک کنید.

مراحل انجام اکسیژن تراپی پوست صورت

۱. استفاده از نور

در این مرحله، برای اینکه اکسیژن وارد پوست شود، از نور دستگاه استفاده می شود. این دستگاه به آرامی بر روی پوست حرکت کرده و درد را آرام می‌کند.

۲. تزریق سرم

مرحله دوم اکسیژن تراپی، به تزریق سرم مربوط است. لازم است تا در این مرحله، سرم حاوی هیالورونیک و آنتی اکسیدان های ضروری به پوست تزریق شود. این مواد باعث منسجم شدن، از بین رفتن چین و چروک، درخشندگی و سفت شدن پوست می شوند.

۳. ماساژ صورت

این بخش عموما پس از تزریق صورت انجام می شود. ماساژ صورت می بایست با کرم های نرم کننده و لوسیون های مرتبط انجام شود تا جریان خون را در زیر پوست افزایش دهد. با این کار پوست تحریک شده و مواد مغذی به سلول های مختلف پوست می رسند.

باید در نظر داشت که امروزه از این روش برای جوانسازی پوست استفاده می شود اما به دلیل هزینه آن گاها طرفداران کمی برای آن مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید... آموزش تاتو صورت با مدرک فنی حرفه ای

مزایای استفاده از روش اکسیژن تراپی

۱. میزان کلاژن سازی را افزایش می دهد

۲. آلودگی و سم های پوست دفع می شود

۳. پوست هیدراته می‌شود

۴.موجب درخشندگی و صافی پوست می شود

رفرنس

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت