خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه می توان از عوارض کاشت ناخن جلوگیری کرد؟


 
قيمت 0ريال

چگونه می توان از عوارض کاشت ناخن جلوگیری کرد؟
چگونه می توان از عوارض کاشت ناخن جلوگیری کرد؟

کاشت ناخن یکی از روش هایی است که موجب می شود ناخن ها زیباتر و مرتب تر به نظر برسند. امروزه بسیاری از خانم ها برای اینکه استایل خود را تکمیل نمایند و زیبایی دستان خود را بهبود ببخشند، از این روش بهره می برند. اما این روش می تواند باعث می شود تا آسیب های جبران ناپذیر به ناخن طبیعی شود. در ادامه با بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران همراه باشید.

آشنایی با عوارض کاشت ناخن:

۱- برای کاشت ناخن عموما از چسب ها و مواد شیمیایی استفاده می شود. که این مواد منجر به ایجاد واکنش های آلرژیک بدن می شود. این مواد می توانند باعث ترک خوردگی ناخن طبیعی شوند و بر روی آنها شکاف های عمیق ایجاد کنند.

۲- چسب هایی که بر روی ناخن زده می شوند، امکان تنفس بافت ها و گردش هوا را سلب می نمایند. به همین دلیل مکانی خوب برای رشد قارچ ها فراهم می آورند.

۳- چسبی که برای کاشت ناخن استفاده می شود عموما دارای یک گاز سمی می باشد. که می تواند بر روی سیستم تنفسی افراد تاثیر گذاشته و گاها موجب مسمومیت های شدید شود.

۴- وقتی شما اقدام به کاشت می نمایید، اکسیژن رسانی به بافت های ناخن انجام نمی شود. لذا این امر باعث می شود تا ناخن ها به مرور کدر و زرد شود.

۵- افرادی که دارای پوست های حساس هستند، معمولا در اطراف محل کاشت ملتهب شده و قرمز می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

۶- کاشت ناخن می تواند قاب اصلی ناخن را از بین ببرد و ریشه آن را نابود ساز به طوری که رشد و بازسازی ناخن طبیعی صورت نگیرد.

۷- برخی افراد قصد دارند از این روش برای طولانی مدت استفاده کنند. کاشت می تواند موجب ایجاد درد شود و ناخن طبیعی را کاملا از بین ببرد

۸- اگر کاشت در محیط های بهداشتی صورت نگیرد باعث انتقال انواع بیماری های پوستی خواهد شد. انواع اگزما های پوستی از این طریق امکان بروز دارند.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن

راه های جلوگیری از عوارض کاشت ناخن:

اولین نکته و مهمترین نکته برای محافظت از ناخن های کاشت شده، استفاده از دستکش برای انجام کارهای خانه است. این مورد برای خانم های خانه دار پر رنگ تر نیز می باشد.

حتما برای انجام کاشت به افراد متخصصی رجوع نمایید که دانش لازم در این حوزه را داشته باشند چون در صورت عدم آشنایی موجب می شوند تا آسیب های جبران ناپذیر به این اندام وارد شود.

اگر قصد حرفه ای شدن در زمینه پولساز اکستنشن مو را دارید حتما کلیک کنید.

منبع:

www.gymju.ir

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت