خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

میسلار واتر چیست؟


 
قيمت 0ريال

میسلار واتر چیست؟
میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که امروزه در میان محصولات مراقبت از پوست جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. این ماده با استفاده از آب تصفیه شده، مرطوب کننده هایی مانند گلیسیرین و سورفاکتانت‌های ملایم و ذراتی به نام میسل ساخته می‌شود. میسل‌ها ذرات معلق در آب هستند که روغن و کثیفی را به خود جذب می‌کنند. بنابراین، میسلار واتر می‌تواند برای شستشوی صورت، پاک کردن آرایش و مرطوب کردن صورت استفاده شود.

بیشتر بخوانید... دوره های آموزش آرایشگری با مدرک فنی حرفه ای

اهمیت استفاده از میسلار واتر چیست؟

میسلار واترها از ترکیباتی همانند گلیسیرین، سورفکتانت و غیره تشکیل شده است که قادر هستند تا انواع میکروب ها را از روی پوست پاک کنند. پس از استفاد از این پاک کننده ها لازم نیست حتما پوست خود را بشویید. بلکه این مواد به راحتی جذب پوست می‌شوند. به عبارت دیگر میسلار واترها را می‌توان همانند تونرها در نظر گرفت که برای تمیز کردن صورت نیازی به آب ندارند.

اهمیت استفاده از میسلار واترها در این است که این پاک کننده‌ها دارای ساختار ملایمی می‌باشند و از مواد بدون الکل ساخته شده‌اند. تولیدکنندگان این محصول تلاش کرده‌اند میزان صابون‌های سنگین را در ترکیبات آن کاهش دهند تا موجب خشکی یا جوش صورت نشود.

بیشتر بخوانید... آموزش آرایش دائم صورت (تاتو)

مزایای استفاده از میسلار واتر

  • این پاک کننده نیاز به آبکشی و شستشوی صورت ندارد و به راحتی با یک پارچه می توان روغن و آلودگی‌ها را از روی پوست پاک کرد.
  • چون در ساختار میسلار واتر از مواد شیمیایی سنگین استفاده نشده است، لذا هیچگونه حساسیت و التهابی ایجاد نمی‌کند. این محصولمی‌تواند برای پوست‌های چرب انتخاب خوبی باشد.
  • میسلار واتر دارای خاصیت لایه برداری نیست. لذا جزو پاک کننده های ملایم دسته بندی می‌شود.
  • استفاده از این محصول آسان است و شما در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید.

جهت شرکت در دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن کلیک کنید.

کاربردهای میسلار واتر

۱. تمیز کردن صورت در صبح

به طورکلی برای تمیز کردن یک پوست نرمال می‌بایست هر روز صبح و شب آن را شستشو داد. گاها برای افراد بسیار دشوار است که هر روز دو بار صورت خود را با آب بشویند. از این رو استفاده از این پاک کننده ها می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

۲. پاک کردن آرایش

میسلار واتر می تواند هرگونه آرایش غلیظی را تنها در عرض چند دقیقه تمیز نماید.

۳. شاداب کردن پوست

 یکی دیگر از کاربردهای میسلار واتر، کمک به داشتن پوستی شاداب و سالم است.

۴. تمیز کردن براش های آرایشی

یکی از کاربردهای اساسی میسلار واتر، برای تمیز کردن براش های آرایشی می باشد.

رفرنس:

www.almasneshansalon.com

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت