خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه لب های برجسته طبیعی داشته باشیم؟


 
قيمت 0ريال

چگونه لب های برجسته طبیعی داشته باشیم؟
چگونه لب های برجسته طبیعی داشته باشیم؟

برجسته کردن لب ها، روش ها و متد های خاص خودش را دارد. تاتو لب یا تزریق ژل لب از روش های مرسوم برجسته کردن لب هاست. اما برخی ترجیح می‌دهند از روش‌های خانگی برای این منظور استفاده کنند. روش های خانگی زمانبر است، اما در نهایت لب های برجسته طبیعی تری خواهید داشت. همچنین راه های طبیعی عوارض تزریق یا تاتو را ندارند و مطمئن‌تر هستند. انتخاب شما اگر مورد دوم باشد، بهتر است. در این مقاله قصد داریم شما را با روش های بی خطر برای بزرگ کردن لب ها آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید... آموزش آرایشگری

اسکراب و لایه برداری پوست لب

اسکراب و لایه برداری پوست همواره یکی از راه های جوانسازی پوست بوده است. از ابتدایی ترین مواردی که برای برجسته کردن لب ها باید در نظر داشته باشید لایه برداری است. لایه برداری عمل چندان دشواری نیست و مثل لایه برداری پوست، یک انتخاب ضروری برای داشتن لب های برجسته طبیعی و همچنین سلامت و شاداب است. لایه برداری لب ها باید به طور منظم و روتین وار باشد تا نتایج دلخواه را به دست آورید.

استفاده از شکر برای لایه برداری لب ها مثل اسکراب ها، یک روش خاص و محبوب است. روش دیگر این است که با کمک یک برس زبر پلاستیکی اما نرم، این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید... آموزش تاتو صورت

نوشیدن آب به مقدار کافی

شاید این موضوع در نگاه اول تاثیری در برجسته کردن لب هایتان نداشته باشد، اما بی شک موثر است. همانطور که توصیه می شود تا برای داشتن پوست لطیف و شفاف باید به سراغ نوشیدن آب کافی بروید، این مورد هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر دست از نوشیدن آب بردارید، پوست و لب هایتان خشک شده و هر متد یا راه حلی روی آن پیاده کنید به نتیجه نخواهید رسید.

استفاده از ترفندهای آرایشی بزرگ نشان دادن لب

در مرحله اول برای برجسته کردن لب ها با آرایش، باید لب هایتان را لایه برداری و سپس مرطوب کنید. از یک پرایمر برای ایجاد یک بستر سفید رنگ روی لب هایتان استفاده کنید؛ انگار که می خواهید روی آن نقاشی بکشید. روی بخش بالایی لب تان یک X رسم کنید.

مراقب باشید که خیلی بیشتر از حیطه ی اصلی لب هایتان خط را رسم نکنید. خط ها را متقارن بکشید. خط های گوشه ها را به هم متصل کنید و سپس رژلب مناسب پوست تان را روی خطوطی که به هم وصل شده اند بکشید.

منبع:

www.gymju.ir

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت