خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

۸ ترفند فوق العاده برای سریع تر رشد کردن و بلند شدن مو


 
قيمت 0ريال

۸ ترفند فوق العاده برای سریع تر رشد کردن و بلند شدن مو
۸ ترفند فوق العاده برای سریع تر رشد کردن و بلند شدن مو

بلند شدن مو ترفند های خاصی دارد که به کمک آن‌ها می توانید در مدت زمان کوتاهی میزان رشد موهای خود را افزایش دهید. در ادامه با بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران همراه باشید.

جهت آشنایی و آموزش بافت مو کلیک کنید.

ترفند هایی برای بلند شدن مو در مدت زمان کوتاه

۱. رژیم غذایی

اولین نکته برای بلند شدن سریع مو، استفاده از رژیم غذایی مناسب است تا بتوان مواد مغذی و مورد نیاز بدن را فراهم آورد.

۲. ماساژ را فراموش نکنید

با ماساژ پوست سر خود می توانید به بلند شدن مو کمک بسیاری کنید. این کار باعث می شود تا گردش خون در زیر پوست افزایش یابد و مواد غذایی موجود در خون به پیازچه های مو برسد.

۳. نوک موهای خود را کوتاه کنید

از دیگر مواردی که به بلند شدن مو های شما کمک خواهد نمود، کوتاه کردن مرتب نوک موها است. عموما پیشنهاد می شود که هر سه ماه یکبار نوک موهای خود را کوتاه نمایید که دچار موخوره نشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره های حرفه ای آموزش اکستنشن مو اینجا کلیک کنید.

۴. از شستن زیاد موها بپرهیزید

بعضی از افراد ترجیح می دهند تا هر روز به جهت تمیزی، موهای خود را شستشو دهند. استفاده روزانه از شامپو نه تنها نمی تواند برای موها مفید باشد، بلکه گاها موجب می شود تا موها، چربی طبیعی خود را از دست بدهد و شکننده به نظر برسد.

۵. از شانه زدن زیاد پرهیز کنید

به صورت کلی در روز نباید بیش از ۵ الی ۱۰ دقیقه به برس زدن مو اختصاص دهید. برای بلند شدن مو لازم است این مورد را محدود نمایید تا باعث ریزش موها نشود. برس نزدن مو ها مگر در شرایط لزوم و برس زدن زیاد مو ها هر دو اشتباه هستند.

۶. برای موهای خشک از کش مو استفاده نکنید

در نظر داشته باشید که اگر دارای موهای خشک هستید یا موهای شما در اثر استفاده از رنگ مو و مواد شیمیایی دچار شکنندگی و آسیب شده است، هیچ گاه با کش مو نبندید.

بیشتر بخوانید... آموزش شینیون مو تصویری

۷. آب رسانی به موها را فراموش نکنید

موهای سالم موهایی است که آب کافی داشته باشد زیرا در غیر این صورت دچار خشکی می شود. برای حفظ آب موها لازم است تا آب زیاد بنوشید و از وسایل گرمایشی مخصوص مو همچون سشوار، اتو مو و .. کمتر استفاده نمایید.

۸. از روغن های گیاهی و مکمل های غذایی استفاده کنید

برای بلند شدن مو استفاده از روغن های گیاهی همانند روغن نارگیل، روغن کرچک و استفاده از مکمل های غذایی حاوی امگا ۳، پروتئین و ویتامین B توصیه می شود.

منبع: www.almasneshansalon.com/course

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت