خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

۸ نکته طلایی برای زیبا تر شدن بدون آرایش


 
قيمت 0ريال

۸ نکته طلایی برای زیبا تر شدن بدون آرایش
۸ نکته طلایی برای زیبا تر شدن بدون آرایش

آرایش صورت یک روش پرکاربرد است که امروزه اکثر بانوان برای زیباتر به نظر رسیدن و شاداب تر نشان دادن چهره خود از آن استفاده می نمایند. اما جالب است که در نظر داشته باشید، راه هایی امروزه وجود دارد که می توان به کمک آنها بدون نیاز به آرایش زیبا به نظر رسید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از آموزشگاه آرایشگری الماس نشان کلیک کنید.

بیشتر بخوانید... دوره های آموزش آرایشگری

روش های زیبا به نظر رسیدن بدون آرایش:

۱- استفاده از خوراکی های مفید برای پوست:

پیروی از یک رژیم غذایی که دارای مواد مغذی است، می تواند تمام نیاز های بدن را برطرف نموده و بر روی زیبایی چهره نیز اثر داشته باشد.

۲- نوشیدن آب به مقدار کافی:

در نظر داشته باشید که هر فعالیت در بدن با دخالت آب انجام می شود. لذا لازم است تا حد ممکن آب مصرف شود. از سوی دیگر اگر آب در بافت های بدن وجود داشته باشد، پوست درخشان و شفاف می شود.

۳- خواب کافی و آرام:

سومین موردی که باعث می شود، بدون آرایش دارای پوست بشاش و زیبایی باشید، آرامش پوست است. خواب کافی با زیبایی شما تاثیر مستقیم دارد. بدن در مدت خواب، اقدام به بازسازی بافت های فرسوده می نماید.

۴- ورزش کردن:

هر اندازه میزان گردش خون افزایش داشته باشد، اکسیژن رسانی به بافت ها نیز بیشتر خواهد شد. این مورد باعث تقویت پوست و آرامش آن می شود.

۵- انجام مراقبت های پوستی:

یک پوست زیبا نیاز به مراقبت ویژه دارد. گاها شما با لوازم آرایشی این زیبایی را به پوست خود می بخشید و گاها پوست به صورت خودی خود زیبا است.

جهت شرکت در دوره آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

۶- استفاده از کرم های ضد آفتاب:

یکی از دلایل اصلی که موجب پیر شدن پوست و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود، عدم استفاده از کرم ضد آفتاب است.

۷- دوری از شرایط استرس زا:

استرس ها بر روی سلامت مو و پوست می تواند تاثیر مستقیم داشته باشد. ریزش مو ها و ایجاد جوش های عصبی از شایع ترین پیامد های استرس هستند.مدیریت استرس یک روش عالی برای زیباتر به نظر رسیدن است.

بیشتر بخوانید... آموزش ناخن

۸- ماساژ‌صورت:

ماساژ صورت یک جایگزین عالی برای آرایش است. با استفاده از ماساژ شما می توانید چین و چروک های سطحی پوست را از بین ببرید. ماساژ موجب می شود که گردش خون بهرت انجام شود و پوست شفاف تر به نظر برسد.

منبع

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت