خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آموزش ساخت ۴ مدل ماسک میوه برای جوانسازی پوست


 
قيمت 0ريال

آموزش ساخت ۴ مدل ماسک میوه برای جوانسازی پوست
آموزش ساخت ۴ مدل ماسک میوه برای جوانسازی پوست

با الماس نشان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

۱. ساخت ماسک میوه‌ای کیوی و موز

میوه کیوی دارای مقادیر زیادی ویتامین C می باشد. این ماسک می تواند به راحتی به عنوان یک لایه بردار پوست و تقویت کننده قوی مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این ماسک ابتدا یک عدد کیوی را با یک عدد موز به خوب له کرده و مخلوط کنید. در ادامه از دو قاشق ماست برای رقیق شدن مخلوط استفاده نمایید. سپس می توانید آن را روی پوست خود به مدت ۲۰ دقیقه قرار داده و پس از آن با آب گرم شستشو دهید.

۲. ماسک میوه‌ای توت فرنگی

بسیاری از افراد از پوست های چرب رنج می برند. پوست چرب می تواند بستر لازم برای جوش و آکنه را فراهم آورد. از همین رو برای جوانسازی و شادابی پوست، لازم است تا یک توت فرنگی را به خوبی له کرده و با مقداری جوش شیرین و شیر مخلوط کنید. سپس این ماسک را را بر روی صورت قرار داده و اجازه دهید تا به مدت ۲۰ دقیقه باقی بماند. پس از این مدت می توانید آن را با آب ولرم شستشو دهید. با این کار پوست صورت شفاف شده و شاداب به نظر خواهد رسید.

۳. ماسک میوه خرمالو

یکی از مواردی که موجب می شود تا پوست به صورت پیر نمایش داده شود، چین و چروک های زیادی است که ممکن است بر روی آن به دلیل خشکی به وجود آید. برای رفع چین و چروک های پوستی، ماسک خرمالو می تواند یک گزینه عالی باشد. برای تهیه می توانید یک عدد خرمالو را با یک عدد خیار و مقدار کمی روغن بادام به خوبی مخلوط کنید. سپس آن را بر روی پوست قرار داده و اجازه دهید تا به مدت ۲۰ دقیقه باقی بماند.

۴. ماسک میوه پرتقال

میوه پرتقال نیز دارای ویتامین C بسیاری است. از این ماسک می توانید برای پوست های خشک و چرب استفاده کنید. اگر قصد دارید تا خشکی پوست خود را از بین ببرید و به جوانسازی پوست خود کمک کنید، لازم است تا پوست پرتقال را به خوبی رنده نموده و آن را با روغن تخم کتان به خوبی مخلوط نمایید.

اما اگر مایل هستید تا چربی پوست خود را از بین ببرید، می توانید آب یک عدد پرتقال را با کمی آرد ذرت و یک عدد سفیده تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید.

منبع:

https://www.almasneshansalon.com/course/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت