خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

۷ اشتباه رایج در مراقبت از پوست


 
قيمت 0ريال

۷ اشتباه رایج در مراقبت از پوست
۷ اشتباه رایج در مراقبت از پوست

برخی از خانم ها در خصوص مراقبت از پوست ممکن است اشتباهاتی مرتکب شوند که به پوستشان آسیب میزند. ما در این مقاله به ۷ اشتباه رایجی که برخی خانم ها ممکن است در این خصوص مرتکب شوند خواهیم پرداخت و از شما هم خواهش  میکنیم به هیچ عنوان این اشتباهات را تکرار نکنید. با مجموعه الماس نشان بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره آموزش پوست کلیک کنید.

۷ اشتباهی که به پوست شما آسیب میزند

عدم استفاده از کرم ضدآفتاب

آفتاب در کنار تمام فواید و مزایایی که برای بدن ما دارد، میتواند به پوست ما هم آسیب برساند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن هم به صورت محدود، هیچ خطری برای ما ندارد. اما زمانی که بیش از حد در معرض خورشید باشیم کم کم آسیب های پوستی، خود را نشان میدهند.

لایه برداری بیش از حد پوست

در حالت ایده آل، از لایه برداری های فیزیکی صورت مانند اسکراب های صورت و پاک کننده ها فقط باید دو یا سه بار در هفته استفاده شود.  لایه برداری پوست راهی عالی برای خلاص شدن از شر لایه های آسیب دیده و مرده پوست است.

نشستن صورت پیش از خوابیدن

خانم ها معمولا به صورت روزانه آرایش میکنند. داشتن آرایش صورت هیچ ایرادی ندارد اما عدم پاک کردن آن میتواند مشکل ساز باشد. خانم هایی که قبل از خوابیدن به طور کامل مواد آرایش صورت خودشان را پاک نمیکنند، میتوانند به مشکلات پوستی متنوعی دچار شوند.

بیشتر بخوانید... آموزش لیفت و اکستنشن مژه

سیگار کشیدن

یک مطالعه از دانشگاه میشیگان رابطه مستقیمی بین استعمال سیگار و آسیب پوستی را نشان داده است. همچنین مشخص شده که هرچه فرد بیشتر به کشیدن سیگار ادامه دهد، آسیب پوستی نیز بدتر می شود.

استفاده نکردن از مرطوب کننده ها

همیشه بعد از دوش گرفتن از ژل ها و سایر مواد مرطوب کننده استفاده کنید. اینکار باعث چرب شدن پوست و همچنین دام در رطوبت می شود. رطوبت جوهره مراقبت از پوست است.

خواب ناکافی

یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در مراقبت از پوست، داشتن خواب کافی و با کیفیت است.

دوش گرفتن با خیلی گرم و یا داغ

معمولا اغلب افراد با نزدیک شدن به فصول سرد سال هوس حمام و دوش آب داغ به سرشان میزند. اینکار خیلی وسوسه انگیز و دوست داشتنی است اما لازم است که هیچگاه چنین کاری انجام ندهید. و یا آن را به حداقل برسانید. چون آبی که خیلی گرم باشد و یا نزدیک به داغ باشد، به پوست شما آسیب میزند.

دوره های آموزش آرایشگری https://www.almasneshansalon.com/course/

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت