خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آموزش پدیکور ناخن


 
قيمت 0ريال

آموزش پدیکور ناخن
آموزش پدیکور ناخن

پدیکور یکی از محبوب ترین روشهای زیبایی در اسپا ها و سالن ها زیبایی است. تقریبا همه خانم ها این فرآیند را دوست دارند زیرا کیفیت ناخن های پا و پوست پاهایشان افزایش پیدا خواهد کرد. اگرچه انواع مختلفی از پدیکور با مراحل مختلف وجود دارد، اما یکسری مرحله اساسی در آموزش پدیکور ناخن وجود دارد که در همه روش ها مشترک هستند.

جهت شرکت در دوره های آموزش آرایشگری اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش لیفت و اکستنشن مژه

مراحل آموزش پدیکور ناخن

۱پاک کردن لاک ناخن

همیشه اولین و مهمترین مرحله آرایش ناخن، پاک کردن لاک است. شاید شما اینکار را انجام دهید اما برخی از خانم ها از این قدم غافل میشوند و بدون پاک کردن لاک، مراحل بعدی را برمیدارند.

۲. پای خود را خیس کنید

برای این مرحله شما نیاز به یک کاسه یا هر ظرف عمیق پر از آب گرم یا ولرم دارید. اگر یک کاسه، لگن یا هر ظرف دیگری که بتوانید هر دو پا را همزمان در داخل آن قرار دهید تهیه کنید عالی است.

۳مراقب کوتیکول ها باشید

در مرحله دوم از آموزش پدیکور ناخن پا شما باید از یک چوب کوتیکول استفاده کنید تا لایه کوتیکول روی ناخن ها را جمع کنید. کوتیکول یک لایه پوستی بسیار نازک و تقریبا شفاف است که بخش رستنگاه ناخن را میپوشاند.

۴لایه برداری از کف پا

پوست کف پای برخی از خانم ها ترک برداشته و یا اینکه یک لایه پوست سلول مرده دارد. ما باید با کمک سنگ پا یا روش های دیگر اقدام به برداشتن این لایه کنیم و ترک خوردگی ها را ترمیم کنیم.

۵صاف کردن پاشنه و پا با فایل مخصوص پا

پاشنه های پا را می توان با استفاده از رسپ، سوهان یا فایل مخصوص پا صاف و یکدست کرد.

۷. ناخن ها را تمیز کرده و سوهان بکشید

ناخن ها را از طرفین با کمک ناخن کیر کوتاه کنید. سعی کنید آن ها را یکدست بگیرید و برای اینکار اصلا عجله نکنید، تا بتوانید پدیکور ناخن پا را با بهترین نتیجه به پایان برسانید و دقت کنید که ناخن ها را از ته نگیرید. با کمک سوهان به ناخن های پا شکلی مشابه مستطیل با گوشه های گرد بدهید.

بیشتر بخوانید ... آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای

۸. پاها را ماساژ  دهید

میتوانید با کمک روغن ماساژ، یا یک نرم کننده، پاها را به آرامی ماساژ دهید تا وارد مرحله بعدی شودید.

۹لاک زدن ناخن ها

منبع: almasneshansalon

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت