خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

۵ نکته اساسی برای ساخت خانه های هوشمند


 
قيمت 0ريال

۵ نکته اساسی برای ساخت خانه های هوشمند
۵ نکته اساسی برای ساخت خانه های هوشمند

در مقالات قبل صحبت هایی درباره چگونگی طراحی خانه های هوشمند انجام داده ایم. که چه طور آینده نگرانه تر و از نظر زیبایی شناختی خوشایندتر می توان آن ها را ساخت. اما بیایید یک قدم به عقب برگردیم و نگاهی بیاندازیم به آنچه باید انجام شود تا ویژگی های یک خانه هوشمند را پیاده کنیم. در واقع نیازسنجی انجام دهیم تا بتوانیم بهترین تصمیمات را بگیریم. اگر می خواهید خانه خود را به خانه ای هوشمند تبدیل کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید ... تجهیزات هوشمند

نیازهای خود را قبل از شروع خرید ارزیابی کنید

اگر چه دستگاه های خانه هوشمند جالب هستند، اما همچنین می توانند هزینه ای غیرضروری در پی داشته باشند. برای بهره مندی بیشتر از مزایای استفاده از خانه های هوشمند، مواردی که به آن ها نیاز دارید دسته بندی کنید. این امر به ویژه هنگامی که شما در حال خرید یک سیستم امنیتی هوشمند هستید.

سازگاری را در ذهن داشته باشید

سازگاری نکته دیگری است که باید قبل از شروع سرمایه گذاری در فناوری خانه های هوشمند مورد توجه قرار گیرد. امروزه شرکت های بسیار بیشتری در بازی فناوری هوشمند حضور دارند. گزینه ها به نظر بی پایان هستند.
یکی از مزایای بسیاری از فناوری های هوشمند همگام سازی دستگاه ها و تجهیزات است، اما این تنها در صورت سازگاری امکان پذیر است.

بلندگوی هوشمند برای استفاده در آینده

نکته مهم بعدی در مورد فناوری خانه های هوشمند بلندگوهای هوشمند تعاملی است. این بلندگوهای فعال کننده صدا و Wi-Fi به عنوان دستیار مجازی جدید لقب گرفته اند که نوید می دهد زندگی در خانه را آسان تر می کند.

بدانید چگونه خانه هوشمند خود را کنترل خواهید کرد

بهترین قسمت برای داشتن یک خانه هوشمند این است که می توانید همه جا را در هر جایی که هستید نگه دارید. شما می توانید تجهیزات متصل به Wi-Fi را در تعدادی از دستگاه ها کنترل و کنترل کنید ، این بدان معناست که یک چیز دیگر وجود دارد که باید به آن فکر کنید.

روتر را فراموش نکنید

بدون روتر بی سیم برای ارائه Wi-Fi ، دستگاه های خانه هوشمند شما نمی توانند کار خود را انجام دهند. اما دلیل واقعی به روزرسانی روتر شما امنیت بیشتر است. با هر نوع فناوری جدید مبتنی بر اینترنت، همیشه خطر ورود هکرها به سیستم شما وجود دارد.
بیشتر بخوانید... اینترنت اشیاء

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت