خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

روش های تقویت مژه


 
قيمت 0ريال

روش های تقویت مژه
روش های تقویت مژه

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از نداشتن مژه رنج می برند، اهمیت داشتن مژه های بلند و زیبا به قدری زیاد است که یکی از اجزای زیبایی در صورت مژه است.همانطور که می دانید روش های خانگی و تکنیک های جدیدی مثل کاشت مژه برای تقویت و پر نشان دادن مژه ها وجود دارد. با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید.

قسمت اول

مژه ها هم مانند موی سر نیاز به تقویت دارند برای رشد مژه های ریخته شده راهکارها و روش های زیادی می توان انجام داد. مژه ها هم مشابه موی سر نیاز به مراقبت و تقویت دارند.

روش طبیعی و خانگی

اولین روش برای داشتن مژه های زیبا داشتن تغذیه حاوی پروتئین است این مواد درمانی را در رژیم غذایی بگنجانید و مصرف کنید وهم از آن ها می توانید به عنوان پرپشت کننده مژه استفاده کنید.

روش مصنوعی کاشت مژه

بسیاری از خانم هایی که با روش طبیعی جواب نمیگیرند مجبور می شوند از مژه مصنوعی استفاده کنند استفاده از مژه های مصنوعی هم بصورت دائم هم بصورت موقت انجام می شود کاشت مژه یا همان اکستنشن مژه (آموزش اکستنشن مژه) یک روش درمانی برای بلند کردن مژه است. اما کنده شدن مژه بر اثر اکستنشن یکی از عیب های است که این روش دارد.

روش تقویت مژه با کراتین

به منظور تقویت و پرکنندگی مژه ها از مواد طبیعی و مکمل مانند کراتین که مژه به آن نیاز دارد استفاده می شود این روش به علت استفاده نکردن ابزار شیمیایی و مصنوعی مورد استقبال همگان قرار گرفته است رشد و استحکام مژه در این روش به دلیل جذب مواد معدنی روی مژه ها تاثیر زیادی در بلندی و خوش حالتی آن دارد.

قسمت دوم

بهترین روش تقویت مژه در میان روش های که لیفت و لمینت مژه می باشند, این روش در واقع دو منظوره عمل می کند به این صورت که هم به بلند شدن مژه چشم و حالت دار  آن کمک می کند و هم مژه را فردار می کند.

لیفت مژه

لیفت کردن یعنی کشیدن پس با لیفت مژه های شما کشیده و بلند می شوند.

لمینت مژه

یکی از طبیعی ترین و بهترین روش تقویت مژه است که باعث رشد مجدد مژه های طبیعی فرد می شود. لمینت مژه  با به کارگیری کراتین و ژلاتین به ضخیم شدن و تیره شدن مژه کمک می کند. د.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش اکستنشن مو، آموزش تاتو صورت و... میتوان اشاره کرد.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت