خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دوره های آموزش IoT


 
قيمت 0ريال

دوره های آموزش IoT
دوره های آموزش IoT

مدتی است که اینترنت اشیاء بدون آنکه توجهی به آن داشته باشیم، پا در میان زندگی ما گذاشته و هر روز نقش پررنگ تری را بر عهده می گیرد. از علوم ورزشی و هوانوردی گرفته تا هوشمند سازی خانه و اتومبیل هایی که روزانه با آن ها سر و کار داریم، همگی رد پایی از IoT بر روی خود دارند. در این پست، قصد داریم دوره های آموزش IoT را به اجمال بررسی کنیم.

محتوای دوره آموزشی IoT

دوره های آموزشی اینترنت اشیا شامل آموزش ماهیت IoT، گرایشها و مسائل مرتبط با این تکنولوژی هستند. شرکت کنندگان در این دوره ها چگونگی کار با تجهیزات هوشمند ساختمان، سنسورها، اتوماسیون، اتصالات داخلی شبکه، امنیت هوشمند سیستم، امنیت سایبری، آنالیز داده ها و مسائل فنی دیگری را یاد می گیرند.

ویژگی های لازم برای موفقیت در یک شغل مرتبط با IoT

خلاقیت

اینترنت اشیا یا چیزنت میدان عرض اندام افراد مبتکر و نوآور است و ابتکار هم بدون خلاقیت معنا ندارد.

حس کنجکاوی برای کشف مسائل

شاید بیشتر محتوا و روش هایی که به شما آموزش داده می شوند، بسیار قدیمی باشند و اینجاست که حس کنجکاوی برای اکتشاف به کار می آید.

توانایی یکپارچه سازی

یکپارچه سازی یکی از اهداف مهم اینترنت اشیاء است. یک محصول پیچیده IoT پر از اجزایی است که با یکدیگر ادغام شده اند. جذابیت محصولات IoT در یکپارچه سازی موارد مختلف، از سیستم های استفاده شده تا هوش مصنوعی مبتنی بر تکنولوژی ابری است.

صبر

اینترنت اشیاء هنوز کامل نیست. موقعیت فعلی IoT به موقعیت رایانش ابری در سال ۲۰۰۸ می ماند. و این یعنی هنوز برای جا افتادن IoT در ایران و استخدام بر اساس مهارت و دانش در زمینه IoT فرصت نیاز است.

تمرکز

اگر IoT شما را مجذوب خود کرده، این خیلی خوب است. اما امکان دارد بعد از ورود به این عرصه با مفاهیم و ایده های جدیدی برخورد کنید که حواس شما را از پروژه اولیه پرت کنند. در این شرایط باید با خود بگویید که این پروژه به اندازه ای جذاب بوده که شما آن را شروع کرده اید.
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت